Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #1 Skrevet 9. august 2010 Hvilken pris ville dere gitt for jenteklær fra str 50-74? Klærne er fra reflex, barnashus, H&M osv.. Mye i merket Claire, flere tykkere "dresser", titalls bodyer i hver str, titalls pysj i hver str, bukser mm. Alt er pent brukt, ingen hull, ingen flekker osv. Man trenger ikke kjøpe noe til babyen om man har denne pakken.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #3 Skrevet 9. august 2010 Hehe ser ei her inne hadde betalt 3000 kr for en pakke med klær som ikke var mye pene. Så 600 tror jeg verken jeg eller HI hadde solgt for. Jeg solgte alt mitt for 2700,- i vår. Claire sine dresser koster 400-600 kr per stk. men kommer jo ann på hvor gammelt alt er.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #4 Skrevet 9. august 2010 ville solgt for 25 kr plagget på "innetøy" og halv pris for yttertøy.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #6 Skrevet 9. august 2010 Tøyet ble kjøpt mai 2009, hver str er brukt max 2 mnd. Si det er hvertfall 100 plagg. Stemmer at de dressene kostet i snitt 499 per stk, kjøpt på røff&tøff. Nydelige, skulle ønske hun passet dem enda Vi legger det inn på finn så ser vi Takk for svar alle sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå