Gå til innhold

Argh idoit på Finn!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kjøpte en stor kasse med jenteklær på Finn. Fikk pakken i dag. ALT var hullete og flekkete.

 

Selger sa klærne var kjøpt på Hennes og Name it i fjor og lite brukt. Skjønner ikke hva som feiler folk. Alt i søpla. Det er sånne som ødelegger for handling på Finn.

 

Måtte bare få ut litt frustrasjon. Så dum skal jeg ikke være igjen ARGH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde ihvertfall sendt mail til den du kjøpte klærne av. Skjedde meg en gang også, og jeg ringte å sa jeg ville hqa pengene tilbake og fikk faktisk det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan man det da? Er det ikke min tabbe. Kjøper jo usett. Jeg er jo dum som ståler sånn på folk. Trodde ikke det fantes så fussete og slemme folk jeg. Naiv gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte str. 110. 1000,- kroner for en eske. Hun var veldig nøye på klærne sa hun. Har sendt henne en mail, i håp om at hun ikke gjør noe sånt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke dere "finn kjøpere" kreve at klærne blitt sendt i oppkrav i gjennomsiktig pose. Da får dere et inntrykk av klærne før dere betaler!

 

Bare et tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo burde tenkt på det. Men driter heller i å kjøpe usett heretter. Jeg glemmer at det er mye lamme folk rundt omkring. Hehe.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du link sånn at ingen flere går i din felle?

 

Ta vare på pengen og evt mailer/sms der hun hevder at klærne er pene og hele...Hvis du ikke får pengeen igjen eller ikke svarer deg så:

 

1. Anmelder du henne for svindel

2. Kontakter forbruker rådet, du har krav på kompensasjon eller pengene til bake om klærne har feil eller åpenbare mangler og selger ikke opplyste om det

3. Uansett så melder henne til finn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff fikk svar fra henne nå. Hadde sett nøye gjennom klærne hu så det så. Var kun hull i strømpebuksene... ikke hull, men nesten uten fot... Jaja. Nei gidder ikke gjøre noe styr ut av det. Får bare kaste alt og glemme det hele.... Har vasket opp noen plagg da. De blir fine etter en vask håper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke gitt henne opp.. Tenk på hvor mange flere hun prøver og lure...

 

Men har du fremdeles link?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linken er slettet. Fått vasket noen plagg nå. Noe blir greit å bruke.

Andre ting er helt, men stygt, gir det bort til Freetex. Kan jo varme noen som ikke har noe. Men det ble en stor pose rett i søpla.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, du skulle kjøpt av meg;-) Jeg er nøye med å ta mange nærbilder i klesannonser, så folk ser klærne ordentlig godt.

 

Selv kjøper jeg aldri ting usett på Finn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fytti rakkeren!

Kjente hvordan pulsen økte da jeg leste dette!

Legg ut link til annonsen på alle baby og barne forum som finnes!

Med en advarsel!

Skjønner godt at du blir sint.

Syns hvertfall ikke du skal glemme hele greia.

Eller hvis du melder henne til finn så kan det jo hende hun blir utestengt eller at framdtidige annonser kommer opp med sånn rød trekant der det står annonsen avvist. Steike for ei forbanna frekk kjerring! Jævla svin!!

Selv om du allerede har kjøpt klærne kan du jo legge ut linken til annonsen.

Og advare folk. Svinet prøver sikkert å lure flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...