Gjest Skrevet 9. august 2010 #1 Skrevet 9. august 2010 noen som har peiling på hvordan det foregår evt koster?? takk
Sa-Nata-Ana *med bestemorpupp* Skrevet 9. august 2010 #2 Skrevet 9. august 2010 Det koster ingenting :-) Du sender eller leverer all dokumentasjon på tidligere skolegang, arbeidserfaring, hvor mange barn du har +++ til det lærestedet du vil ta utdanningen på, og sier hvilket studie det gjelder. Helt gratis og du får raskt svar :-)
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #3 Skrevet 9. august 2010 gjelder dette ifht fagbrev også? takk takk!!
Sa-Nata-Ana *med bestemorpupp* Skrevet 9. august 2010 #4 Skrevet 9. august 2010 Realkompetanse blir vurdert på samme måte uansett hva du skal søke deg inn på :-) Og en ting til jeg fikk opplyst: Hvis du ikke har riktig realkompetanse til akkurat det studiet du ønsker deg, kan det være at de har alternativer. Masse lykke til :-)
Gjest Skrevet 9. august 2010 #5 Skrevet 9. august 2010 tusen takk )) (mente forresten ikke å være anonym på forrige innlegg bare glemte av den teite knappen
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #6 Skrevet 9. august 2010 Ett tips til: Det du har gjort av frivillig arbeid (f.eks Røde Kors ol) teller også, så pass på å sende med alt du måtte ha av attester, kurbevis, diplomer osv
moota m storebror&lillebror Skrevet 9. august 2010 #8 Skrevet 9. august 2010 Når jeg tok realkompetansevurdering, måtte jeg ta en slags muntlig eksamen i tillegg. Men det var når jeg hadde bestemt hvilket kurs jeg skulle ta. Så vurderte de hvor stor kompetanse jeg hadde i det faget om jeg fikk bestått i noe. Kostet 2500 kr.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #9 Skrevet 12. august 2010 Noen ganger må det vurderes av andre instanser enn lærestedet, kommer an på hva du søker på. Kan du fortelle det, så skal jeg prøve å hjelpe deg?
Gjest Skrevet 12. august 2010 #10 Skrevet 12. august 2010 tenker å søke på barne og ungdomsarbeider eller helsefagarbeider..
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #11 Skrevet 13. august 2010 kan barnehagejobbing bli godkjent som relevant praksis for omsorgsarbeider fagbrevet?? (dårlig formulert setning, men men )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå