Gå til innhold

Det må ha vært en mann som oppfant avtagbare stropper på BH'ene!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvem skulle ellers finne på noe så latterlig upraktisk?

Hver eneste morgen må jeg feste de svartes stroppene 3 ganger før jeg endelig har BHen på. Går det litt fort i svingene så må jeg kanskje gjøre det 5-6 ganger også.

Og det hjelper ikke å stille inn slik at de ikke strammer, at de strammer mer eller noe som helst. De vil bare av, og sånn er det.

 

Men hvorfor oppfant dette mannfolket disse stroppene egentlig? For å kunne irritere PMS-monstre uten å få skylda selv, eller for å få lettere tilgang til herligheten?

Ikke godt å si, men det må ha vært en mann uten peiling uansett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bruk den bh'en når du IKKE trenger stroppene da !! Det er jo en grunn til at de er avtagbare....

 

Og når du trenger en vanlig bh, så bruk en med faste stropper!

 

Skjønner virkelig ikke problemet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hadde det bare vært rett type tilgjengelig her i nærheten uten dem så hadde jeg gjort det ja. DET er problemet.

Fælt så alvorlig folk tar ting her da? Makan....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI, det er DU som lager problemet, vi sier at det IKKE er noe problem!!

 

ALLE butikker som selger undertøy har bh'er med faste stropper; H&M, KappAhl, Cubus, Triumph +++++ Fra 69,90 til 800,-

 

Så nei, skjønner fortsatt IKKE problemet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vis meg den butikken som har balconette BH med skikkelige stropper som ikke koster en formue.

 

Voldsomt så lite som skal til før folk blir drittsure her da.

Og nei, jeg var IKKE sur om det var det du frøken 13:43 fikk for deg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hæ? Hvem snakker du til? Og nei, jeg kan ikke ha BARE stroppeløse Bh'er, jeg foretrekker egentlig å ha stroppene på uten at de lever sitt eget plagsomme liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg MÅÅÅ ha det etter å ha amma 3 unger. uten dem så ramler puppene ut. Det er om mulig enda mer irriterende enn stroppene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De vanlige har jeg hatt mange av. Puppene ramler ut uansett hvilken type det er, men ikke med balconette. FInnes det med skikkelige stropper? Nei, ikke som jeg har sett i noe butikker ihvertfall.

Og nei, det er totalt uaktuellt å betale opp mot tusenlappen for en Bh....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ikke vil betale det det koster for en skikkelig bh,så får du vel heller styre med løse stropper og pupper på avveie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beklager at jeg ikke tørker meg bak med tusenlappene, selvfølgelig så skal folk få være sure og komme med kranglete kommentarer da. Geeezes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har en Change butikk i nærheten av deg, ta turen dit. Er litt dyrere enn hos vanlige kjeder som H&M, kappahl o.s.v. Men jeg kjøpte brudeundertøy til 399 for bh, så syns det var en ok pris. Så ikke på det andre da, men ligger vel fra en hundrelapp og oppover.

 

Masse fint, god kvalitet! T.o.m den stroppeløse beholder stroppene på, dersom jeg vil det! :P

 

Skjønner virkelig ikke hvorfor du ble hakkemat her, altså.Hehehe.. Ikke er du sur på noen andre enn bh'en din...liksom.. Kanskje de følte seg truffet av å "miste grepet"? :P Haha!

 

Men, uansett ja. Kan være du har feil str. i forhold til kroppen din nå, også... Da vil ingen bh sitte fint og godt i lengden.

 

Lykke til med bh'en.. vet hvordan du har det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja jeg skjønte ikke hvorfor noen her måtte begynne å hakke jeg heller. Det er jo ikke som om jeg prøvde å starte 3. verdenskrig på grunn av det :-P

3-400 kroner er jo en grei pris, ihvertfall hvis de faktisk funker som de skal ;-)

Har målt størrelsen, og jeg har brukt rett. Vanlige funker rett og slett ikke på meg lenger :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er virkelig kjipt... Har alltid hatt flotte pupper, og egentlig ikke trengt noe særlig fra en bh...helt til jeg tippa 25 år og gikk opp et bh str. og to. Nå kan jeg ikkje kjøpe sånne "billig bh'er" lengre. De gir meg gnagsår, mister fasongen, og spilene knekker før jeg vet ordet av det. Så nå må jeg rett og slett gå på undertøysforretninger for å få noe som sitter skikkelig!

(KAN være heldig innimellom på lindex og kappahl, men det er sjeldent!)

 

Nei, Change er en god butikk..her i hvertfall! :) God opplæring får de når det kommer til størrelser o.s.v. Måtte opp i en E-cup, til tross for at i billig-merkene bruker jeg D... Meeen de koster jo det samme uansett :P

 

Men som sagt. En 3-400 kr er liksom ok for en bh. De er solide og behagelige uten å blakke en. (Får meg ikke til å kjøpe undertøy til tusenlappen altså!!)

 

Hilsen hu over som handler på Change.

 

...og håper hakkingen er ferdig nå da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha er jo virkelig ingen med humor her ? Jeg syns innlegget var morsomt jeg. Er helt enig med HI, de er skikkelig irriterende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14:41 !!!

 

Du skjønte meningen ;-) hehehe

Og selvfølgelig: Sure kommentarer får det samme igjen. Man sår hva man høster osv...

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...