Gå til innhold

Da er det min tur til og ha tidlig ul..


ungmortil3

Anbefalte innlegg

Var idag tidlig på min første svangerskapskontroll. Er 14 + uker på vei så kontrollen var noe i seneste laget. Da legen skulle sjekke SF mål ble han litt paff da han ikke fått noe topp på livmoren, enda mer enn han mest sannsynlig til vanlig ville blitt siden jeg er gravid med tvillinger. Da han skulle lytte til etter FL fannt han heller ingenting.. han sjekket over så og si hele magen, men ingenting slo inn på doppleren. Ringe jordmoren min så fort jeg hadde kommet ut døren der og hørte hva hun sa, hun ville jeg skulle komme til en tidlig ul for og sjekke. Sitter og er noe nærvøs nå, venter bare på at klokken blir så mye at jeg kan sette meg i bilen og kjøre til ul, håper alt er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alt var bra med tvillingene, så begge hjertene :). De lå og sprella villt mens de strøyk over hverandre med hendene og hilste på hverandre :). Var utrolig fint å se på. De har hver sin forstersekk og hver sin morkake, så alt lover veldig godt. Jordmor sa at siden skilleveggen mellom fostersekkene var så tykk var det aller mest sannsynlig at de var toeggede :). Så nå blir det spennede og se om det er 2 gutter, 2 jenter eller 1 gutt og 1 jente :). Er så glad for at alt er bra.

 

Syntes det var dumt av legen pg si slikt han sa, tror det skremmte meg mye mer enn nødvedig.. Jeg spurte om vi kunne høre FL og han sa; "finner jeg ikke den nå som du er såpass langt på vei, blir jeg flau" og når han verken fannt hjertelyd eller toppen av livmoren så han helt paff ut!

 

Var foresten på tidlig ul i uke 9, da så de at det var to :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...