Gå til innhold

F***!!! Kattepiss i vogna!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp.. :(

Kattepisslukt er så og si umulig å få bort.. Ville aldri latt mitt barn/baby sove i kattepisslukt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaste vogna? For noe tull.

Er bare til å ta trekket av vogna, vaske det i vaskemaskinen og la det lufttørke utendørs, da forsvinner lukten. Stativet til vognen kan du ta utendørs, gnikke det med såpe og spyle med spyleslange. Fungerte fint her, har tom fått solg vogna i ettertid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

legg en halv rå løk i vogna, det skal visst gjøre at lukten forsvinner i løpet av et par dager.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiv den!!! Å prøv ihvertfall ikke å selge den... stygt å selge ting som det har vært kattepiss i... æsj. ville aldri satt mine barn i noe det har vært kattepiss i... å SKYT KATTA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, jeg blir så jævlig oppgitt over folk som deg 16:26!!! IKKE PRØV Å SELGE DEN?? Er du helt idiot? Du kunne liksågodt bare holdt kjeft og ikke svart på innlegget.

 

HI, kan ikke du prøve å ringe forhandler? Kanskje de har vært borti lignende før? White croc er jo kunstskinn, kanskje du kan spørre på en møbelforretning om de har noe du kan rense den med? Utrolig kjedelig å måtte hive vogna da:( Håper det går bort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*grøss* Jeg er vanligvis ikke den første som kaster ting bare fordi katta tissa på det, men noensteder må jo grensa gå... Hvis det ikke hjelper å vaske - så kast. Men forsøk å vaske først - ikke noen fuktig klut eller rå løk for å fjerne bare lukta; vogna trenger en real vask!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vask med kaldt vann og masse edikk, ikke varmt vann, og skyll med masse kaldt vann og la lufttørke godt, det funket for meg etter tips av flere her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ekkelt... Jeg ville vært litt skeptisk til å legge babyen min i ei vogn som katten hadde pissa i... men, så klart, om du får vasket den skikkelig så må jo det gå bra...:)

Har desverre ingen gode råd, men har også hørt noe om eddik... Men om det ikke går an å vaske den i maskin tror jeg faktisk jeg hadde kastet den...selv om det er veeeeldig kjedlig...:s

Lykke til, håper du får det bort!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...