Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #1 Skrevet 9. august 2010 Har en som er litt over 3mnd og når kan hun fåkokt vann?er så varmt om dagen og hun spiser hver 2.time,gjort det siden hun ble født.Får bare morsmelk.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #2 Skrevet 9. august 2010 Du kan gi vann helt fra dag 1. Bare pass på at vannet er temperert så går det så bra
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #3 Skrevet 9. august 2010 Det jeg lurer på (ikke hi) er om barnet tror det er mett når det har drukket vann,og dermed ikke legger på seg slik som det skal? (har en på 4 mnd) Vet ikke hvor mye vann de skal ha, hvor ofte osv..
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #4 Skrevet 9. august 2010 Gi vann som tørstedrikk når det er varmt ute og mellom måltidene. De vil ikke drikke så mye at de blir mette, men nok til å slukke tørsten i varmen. En må nesten bare prøve seg frem
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #6 Skrevet 9. august 2010 En bør koke vannet til babyen er 6 måneder. Jeg koker vannet og setter det til avkjøling i kjøleskapet. Og så lunker jeg det under springen med varmvann så vannet ikke skal bli så kaldt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå