ditte40 Skrevet 9. august 2010 #1 Skrevet 9. august 2010 Alle anbefaler Cozyfix ammepute. De finnes vist på alle de største sykehus i Norge. Har du noen noen erfaring med denne ammeputen?
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 11. august 2010 #2 Skrevet 11. august 2010 Jeg likte den ikke til å begynne med på sykehuset, men etterhvert ble jeg glad i denne. Syns den er helt fantastisk! Den er stabil(synker ikke sammen) og man får god støtte på de rette stedene:)
Lykkelill 84 g03 & j10 Skrevet 11. august 2010 #3 Skrevet 11. august 2010 Er det virkelig verdt 975,-? Jeg tviler... http://www.ammebutikken.no/produktkategori/29/ammeputer.aspx
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 11. august 2010 #4 Skrevet 11. august 2010 jo det vil jeg si den er verdt. Jeg hadde den ikke selv for ammet ikke da jeg kom hjem fra sykehuset. Men å gå til kiropraktor osv er dyrere fordi man sitter feil å ammer!
ditte40 Skrevet 15. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 15. august 2010 Dette angrer jeg ikke på. Cozyfixen min er helt utrolig. Jeg klarer å amme uten å ligge i sengen. Har måttet holdt meg hjemme for å kunne amme, men nå har jeg hatt puten med på kafe. Jeg nyter nå å amme. Sier bare "go for it" for dere som strever med å amme. denne virkelig støtter deg.
Fru.Antonsen Skrevet 15. august 2010 #6 Skrevet 15. august 2010 jeg kjøpte min på kid å betalte 299. jeg er kjempefornøyd med den!
ditte40 Skrevet 24. august 2010 Forfatter #7 Skrevet 24. august 2010 Så bra du er fornøyd, men da hadde du nok ikke det samme problemet som meg da jeg skulle amme. Denne Cozyfixen er fantastisk. Jeg betaler gjerne mer for kvalitet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå