Gå til innhold

Noen som har fjernet blindtarmen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blindtarmen min ble fjernet natt til Onsdag forrige uke, og jeg lurer litt på hvor lenge det er vanlig å ha vondt? Like før jeg flyr på veggen av smerter.

Og så lurer jeg på om arrene blir veldig synlige (jåle,jåle, jååååååle;)? De brukte kikkhulsmetoden..

Veldig takknemelig for svar=)

(unnskyld skrivefeil, jeg ser trippelt om dagen)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke meningen du skal ha sååå vondt enda, så jeg ville ringt legen for en liten sjekk. Datteren min har fjernet blindtarmen, og hadde ikke vondt i så mange dager. Hun fikk et kjempetynt arr, lite synlig.

God bedring! :o)

Skrevet

Jeg tok den for over 15 år siden, da jeg var 11 år, så husker ikke så mye, men tror ikke jeg hadde vondt så lenge. Jeg satt oppreist og spiste veldig raskt husker jeg, for de kommenterte det. Var litt øm i magen når jeg lo og sånne ting, men kan ikke huske at det var så ille som du beskriver så lenge etterpå. Ta en telefon og hør.

Jeg fikk veldig stygt arr, det ble operert med vanlig snitt, men jeg har visst litt vanskelig hud.

Skrevet

Har en venninne som tok den i sommer, hun tok den på en fredag og tok smertestillende gjennom helga, hadde lite smerter i det hele tatt. Hun fikk jo ikke løfte tungt med bortsett fra det levde hun helt som normalt hun en uke etter oprasjonen.. Tror nesten jeg ville tatt en telefon om du fremdeles har så vondt en uke etter.

Forrige uke sa hun at arrene var blitt nesten usynlig alt, men jeg så de ikke selv da. Hun tok den også med kikkhull.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...