Gå til innhold

Når byttet dere fra sprinkelseng til stor seng? (Samme som småtroll 2-3år)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Sønnen min er 2 år 2 måneder og jeg lurer på å bytte om til sprinkelseng over sommeren. Han har kommet litt ut av rutiner og våkner gjerne rundt femtiden på nettene nå, så vi må jobbe litt med det førts.

Lurer på deres erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gutten vår sover i sprinkelseng ennå og er snart 4 år! Han har stor seng på rommet sitt men har ikke det minste lyst å sove i den, så nå blir det å montere ned sprinkelsenga snart så han ikke har noe valg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har byttet til stor seng da de begynte å prøve og klatre ut av sprinkelsenga. Da syns jeg det er tryggere å ha dem i en lav seng med sengehest. Fallet blir ikke like høyt om de skulle prøve å klatre ut.. Så mine har vært ca 18 mnd +/-....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fire år ja. Da er det altsp ingen hast her hjemme enda, jeg blir nemlig litt påvirket når jeg ser andre bytter seng i denne alderen. Sønnen vår har aldri prøvd å klatre ut av sengen, han står heller og roper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førstemann brukte den til 2 år og 3 mnd. Da skulle neste ta over senga... hun imidlertidig hatet sprinkelseng og bare skreik i den så hun bytta til juniorseng ved 17 mnd alder. Gikk helt greit med begge 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eldstemann gikk over til stor seng når hun var 2,5 år. Minstemann sover enda i sprinkelseng og han er snart 3,5 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...