Elsie84 Skrevet 9. august 2010 #1 Skrevet 9. august 2010 Åh blir så frustrert! gutten min har aldi villet ligge for seg selv og leke.. han er 6mnd nå.. blir sint om han må ligge på leketeppet sitt eller under babygymmen eller noe litt alene.. føler jeg må dille og aktivisere han hele dagen.. får liksom ikke gjort noe annet.. i tillegg er han sur og grinete myye av dagen.. noen flere som har slike sutrebarn? skjønner liksom ikke helt hvorfor han er sånn.. for han har alt han trenger av leker og div utstyr.. og vi har fått gode rutiner på mat og søvn... 2 tenner har han og fått opp så det er ikke det...
Gjest Kira06 Skrevet 9. august 2010 #2 Skrevet 9. august 2010 Å jada, du er ikke alene om det:) Datteren min var helt lik når hun var på den alderen, fikk ikke gjort noe annet enn å bære rundt og dille med henne. Heldigvis så løsner det mye når de klarer å røre mer på seg. Hun gikk inn i en kjempe flott periode når hun lærte seg å krabbe, da var det så mye nytt å utforske. Selvsagt har hun fortsatt "dårlige" dager, men føler at det blir bedre og bedre jo eldre hun blir. Hatet når folk sa det til meg, men det blir faktisk bedre (selv om jeg ikke trodde på dem når det stod på som verst*s*)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå