Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #1 Skrevet 9. august 2010 Fikk brev av Nav idag om at de har tatt pant i boligen til min eks. Han skylder veldig mye i barnebidrag. Noen som vet hvor lang tid det tar før jeg får se noe til pengene mine? Må si jeg er glad for at det endelig skjer noe, han har fått nye barn med ny samboer men gidder ikke betale bidrag for vårt fellesbarn.(han bytter jobber, lurer seg unna, trikser og mikser) Ikke har han samvær heller. Håper de mister hele huset, så kan de få smake sin egen medisin!
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #2 Skrevet 9. august 2010 Fint at du får pengene dine, men jeg synes du virker like usympatisk som ham ettersom du ønsker at hans barn skal bli hjemløse
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #3 Skrevet 9. august 2010 Hvor mye bidrag skylder han siden NAV går så drastisk til verks og tar pant i et hus? Hva skal han egentlig betale per måned og hvor langt etter henger han?
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #4 Skrevet 9. august 2010 Sånn går det når det når du sprer beina for en taper.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #5 Skrevet 9. august 2010 been there done that. stå på krava jente ) har null synpati for han mannen ihvertfall......
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #6 Skrevet 9. august 2010 11:34, virker ikke som barnefar med ny samboer har noen sympati for HI og hennes barn! Selvfølgelig skal du og barnet ditt få pengene han skylder! Hva slags far og stemor er det som ikke betaler bidrag eller har samvær med barnet?? UHØRT!! Stå på, og masse lykke til!! Håper det går raskt slik at du får pengene barnet ditt har krav på! Null sympati til "far" og stemor når de fraskriver seg ansvar for et uskyldig barn!
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #7 Skrevet 9. august 2010 Jeg skjønner deg utrolig godt og jeg har heller null sympati for barnefar. Har en sak her å men her er det barnefar som ikke får lov til å ha samvær med sønnen sin. Dem flytter hele tiden så man ikke får tak i dem og hun har adressen sin hos moren men hun bor ikke der. Vi har vært på UTALLIGE meklingsmøter hvor hun ikke møter opp og familievernskontoret sier det greit og at dem ikke får gjort noe mer. Vi har ikke råd til å gå i rettsak så vi har måttet la saken ligge og det er veldig sårt for barnefar. Nå betaler han bidrag men han får ikke samvær. Så alle kan gjøre feil men da er det viktig at det blir rettet opp i. Så jeg syntes det er kjempe bra at NAV hjelper deg så du får pengene dine. Stå på og lykke til videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå