Gå til innhold

Et lite bursdagsdilemma


Piipii

Anbefalte innlegg

Lillemann fyller tre år nå og vi skla ha bursdag for barna som bor i huset vårt.

Men så er jeg så usikker på hva jeg gjør med eldre søsken. Jeg hadde først tenkt å bare innvitere de som er på hans alder, men så tenkte jeg at kanksje foreldrene syns det er veldig teit. Men så syns jeg at det blir feil å innvitere de som er både to og tre år eldre enn han. Dette er jo mere venner av største jenta våres på 5.

Jeg tenker at hvis foreldrene spør om den største kan komme også så er det selvfølgelig greit, men jeg er redd for at dette vil mistolkes hvis noen har med og andre ikke.

Hva ville dere gjort og hva ville dere skrevet i innbydelsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke vanlig å invitere eldre/yngre søsken med også... jeg inviterer det barnet som mitt barn leker med og tror nok det er mest vanlig praksis. Ihvertfall i min omgangskrets...

 

Hvis mora da spør om f.eks et søsken kan bli med også så er det selvsagt greit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm er sånn jeg også tenkte det, så får vel kanskje holde meg til det. Syns bare det er så vanskelig for når de er ute så leker jo alle barna sammen, men men. Blir jo så rart å skulle innvitere alle også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og på alder med sjølvsagt...Men eg går + - eit år på dei og...For mine er både med 1 år eldre og 1 år yngre barn....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det som er så vanskleig her. Min sønn blir 3 år og alle de som bor i huset vårt er mellom 2 og 6 år. Så de leker veldig mye på tvers av alderen da alle har søsken som er ca to år eldre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...