Gå til innhold

Stor krangel ang dåpskjole..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, han har sett kjolen mange ganger, sist for en mnd siden.. Blondene har vært på i 7 mnd'er..! Og jeg tar mer hensyn til moren min i dette tilfellet, hans furting er barnslig. Han kunne sagt noe før!

Seks dager til dåpen nå, kjolen er straks ferdig, og min mor er kjempestolt.

Og kjolen er slettes ikke stygg. Den fineste jeg har sett faktisk... :/

Kan legge ut et bilde på profilen min slik at dere får se og dømme selv om den er for jentete..

HI

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er ikke no bilde der. Jeg syns du skal drite i samboeren din og bruke kjolen din mor har laget :-)

Skrevet

Syns samboeren din er en forbanna idiot. Og grunnen til at jeg sier det er at min er likedan. Så jeg skjønner JÆVLIG godt hvordan du har det.

Jeg hadde gitt blaffen i han og brukt kjolen. Skal du virkelig knuse din mors hjerte på grunn av at en voksen mann oppfører seg som en drittunge?

Ikke nevn det mer. Ta på ungen dåpskjolen på dagen og lat som du ikke ser om han blir sur.

Og hvis han er så barnslig at han saboterer dåpen ved ikke å komme eller noe sånt så gi han en fot i ræva.

Skrevet

HI: Jeg vet hvem mannen din er, og du vet kanskje hvem jeg er, men nok om det. DU har rett! Det blir idioti å nekte å ha en dåpskjole som barnet skal ha på seg i kirken, fordi den er for jentete. Herregud! Moren din har lagt masse tid, kjærlighet og ikke minst krefter (har selv sydd mye, så vet hvor mye tid ting faktisk tar) i en dåpskjole til sitt barnebarn.

Drit i han, ta på dåpskjolen og si at det er han som er barnslig i dette tilfellet. Hadde han sagt noe fra starten av, ville saken vært en helt annen.

I vår familie praktiserer vi også det at vi bruker samme dåpskjole men bytter ut båndene i rosa/blått. Har aldri vært noe problem.

Kjenner jeg blir kjempeprovosert av dette!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...