Gå til innhold

Er Gamal Hossein han som drepte kona si Gry i Skien for flere år siden en fri mann??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg og venninna mi mente vi så han på byen i helgen, men siden vi begge var litt berusa så er vi ikke sikker på om det kunne være han.

 

Ble litt skremt om det var han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle ikke forundre meg....det begynner jo å bli mange år siden drapet skjedde, kanskje så mye som 10??? Så da er han muligens ferdig med straffen sin. Ja, det er skummelt at de slipper så raskt ut igen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om han har sona ferdig, men han har jo permisjon slik som andre mordere har her til lands!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde og finne ut noe på nett om han var sluppet fri, men i 2006 var han på en slik åpen soning og hadde påbegynt studier ved høyskolen i Akershus.

Så da er han muligens en fri mann nå??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han gikk forbi meg på grønland for maaaange år siden. Det gikk is nedover ryggen min og jeg fikk gåsehud. Det er rundt 6år siden.

 

Jeg trodde han var uskyldig jeg, ( jeg føler energi og "ser" ) så etter den opplevelsen så tror jeg ingenting om han. Noe mørkt så jeg iallefall:(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han må da endelig få gå på byn, men tror neppe noen kvinne vil være sammen med en som kan finne på å myrde de, gud forby

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det nok han vi så, venninna mi ville rope på han, men jeg frarådet det da vi da kunne utsatt oss for fare:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du så nok desverre rett... jeg så han på Esso på Ryen for ikke så lenge siden selv.

Synes det er hinsides all fornuft at en dømt drapsmann kan slippe fri!!

Det er noe alvorlig galt med straffene i dette landet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

|1043 tror du ikke? hva med alle de kvinner som faktisk tar kontakt med fanger for forhold? så jo han kommer helt sikkert til å få seg kjæreste igjen...skjønner ikke fasinasjonen, men den finnes tydligvis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har hørt om de kvinnene, trodde for så vidt det var mest vanlig i utlandet, men er sikkert noen sånne kvinner her og, dessverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke om han er ferdig med å sone. Men for noen år siden da jeg da jeg tok toget til Oslo kom han på ved Kløfta og satte seg siden siden av meg. Syntes det var litt ekkelt da jeg faktisk visste at han hadde drept kona si. Hørte da i ettertid at han sonet ved Ullersmo, men studerte ved en eller annen Høgskole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror han har vært en fri mann i mange år nå, det er helt rystende! Vi bor i gamlebyen i Oslo og har sett Gamal Hossein ukentlig i et par år nå.

Jeg husker godt en episode i 2006 da datteren min og jeg så ham utenfor Oslo City. Han stod helt for seg selv og lo høyt. Han ble stående slik en god stund før han gikk videre. Han er nok en smule forstyrret, men jeg var fristet til å gå bort og spørre hva han lo av. Jeg tenkte kanskje det var morsomt å tenke på at han bare måtte sone ca fem år for drapet på kona. Det er ganske utrolig! Han har både kvalt kona si og gjort deres to barn morløse.

Jeg synes det var vanskelig å forklare datteren min hvem han var, og at det får så lite konsekvenser å ta et liv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett han et par ganger jeg også, på nedre romerike. Første gangen var vel ca 3-4 år siden. Fikk helt ståpels på ryggen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det finnes noen som er så dumme at dem forelsker seg i en drapsmann de heller aldri har sett eller møtt IRL, så fortjener de det som kommer!

 

Natural Selection - Survival of the fittest:

De som er dumme nok til å forelske seg i Gamal Hossein, bør kanskje ikke få barn selv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hevder sin uskyld.....Etter jeg leste om saken er jeg ikke 100% overbevist at han gjorde det.....

 

Jan Helge Andersen er gal nok til å drepe to små jenter men lyve, nei det gjør han ikke. Litt søkt egentlig siden han lagde det bilde der han satt seg selv i en perifer rolle der han bare tok ordre fra kristiansen og styrte lite selv... strafferabbat og bedre soning fikk han også.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De får jo kjærlighetsbrev etter kjærlighetsbrev de gutta der også. Jeg blir flau over mitt eget kjønn! Drit og dra, say no more!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...