Gå til innhold

Da flytter jeg inn her :) Kjempeglad, men situasjonen er litt vanskelig...


lillemor og lillebror

Anbefalte innlegg

For 2 uker siden hadde jeg og barnefar en stor krangel (lang historie) og noen dager senere "flyttet han ut". Vi (mest han) fant ut at han skulle finne seg en annen plass å bo og at vi ikke skulle være sammen lenger. Så nå er jeg gravid, har ikke fortalt han det enda og vet ikke hvordan ting blir fremover. Denne var faktisk planlagt. Begynte prøvingen i mai, men ting snur fort her...

Men er kjempeglad for at lillemor skal få en bror eller søster, og bestemt på at dette skal gå bra, med eller uten han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Først av alt, gratulerer med spire :)

 

Er han far til ditt første barn og? I såfall må dere vel på familievern-kontoret for meklig, siden dere har barn sammen..om han fortsatt velger å flytte ut etter at han får vite at han skal bli far da..

 

Synes du skal fortelle han det jeg, og så ta det fra der :)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fortalt han det. Kom som et sjokk på han og han bare smilte etterpå ;p Vi fikk ikke pratet noe etterpå, han måtte dra, men er kanskje greit at han får fordøyd dette litt.

 

Han er far til lillemor også. Skal bestille time på familievernkontoret, men skal på en weekendtur først, så må ta det når jeg kommer tilbake, og da har han sikkert bestemt seg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kommer til å gå bra! Har ei venninnne som var i samme situasjon. De endte opp med å ikke bo sammen, men det gikk fint det. kan jo hende dere kan finne ut av det? Lykke til!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Ingen endring her :/ Han tar ingen kontakt nå. Har lovd meg flere ganger at han skal komme å pakke tingene sine, men han kommer ikke. Han har ikke snakket med lillemor på over en uke nå heller :( Jeg har bestilt time på familievernkontoret, men de hadde ikke ledig time før om 3-4 uker, så jeg føler at jeg står veldig fast. Noen dager er helt jævlige, mens andre dager er grei nok. Skjønner bare ikke hva som skjer med han. Kjenner han ikke igjen i det hele tatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannfolk er ikke alltid så beregnelige, er jeg redd.... Vet ikke om du leser mye, men du får meg til å tenke på en bok jeg leste i vår: Bare mamma, som handler om å bli mor uten at pappa'n er så aktiv i bildet. Kanskje det er noe til inspirasjon;-)

 

Uansett: Det er dessverre en del fedre som ikke vet sitt eget bedre, men da er det faktisk bedre for deg å vite hvor landet ligger med en gang! ALT ordner seg, så lenge man vet hva man planlegger for. Dette klarer du helt sikkert fint, og det er hans tap at han går glipp av alt som skjer med dere på nært hold. You go, girl!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...