Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #1 Skrevet 9. august 2010 Jeg har helt plutselig fått ekstremt ømme pupper de siste dagene, jeg vet jeg hadde eggeløsning forrige uke og det er egentlig altfor tidlig å teste.. Men så la jeg merke til hvor mørke brystvortene mine har blitt, og det er en synlig mørk ring rundt brystvortene + klumper.. Jeg blir gal, er cirka en uke til jeg kan teste meg og jeg klarer ikke å la være å tenke p ådette, siden puppene er så ømme føler jeg meg litt handikappet.. Hva tenker dere om dette? bra tegn eller kan man få mørkere brystvorter rundt eggeløsning ? Har aldri fått så mørke brystvorter før, de er mørkbrune jeg har egentlig lysrosa :/:/
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #2 Skrevet 9. august 2010 Har kun hørt man får mørkere brystvorter når man er gravid!! :-)
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #3 Skrevet 9. august 2010 Hos meg varierer fargen veldig uten at jeg ser noen sammenheng med det. Nesten 3 år siden jeg fikk sistemann og er ikke gravid nå, og fargen og ømheten varierer veldig. I går var f.eks. puppene veldig ømme, faktisk smertefullt samt blitt mørkere. Men i dag er det ingen ømhet og lyst. Aner ikke når jeg har EL, men har det uansett slik mange ganger i mnd så ingen sammenheng, ville jeg tro. Så du kan være gravid eller ikke gravid, så enkelt er det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå