Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #1 Skrevet 9. august 2010 - Når sluttet barnet med flaske? - Når slutten h*n med smokk? - Når slutten h*n å være avhengig av koseklut/favorittbamse? - Når sluttet barnet med bleie/ og startet pottetrening?
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #2 Skrevet 9. august 2010 Heisann Jeg synes det er helt opp til vær foreldre når de synes flaska er slutt. Ungene våre slutta med tåteflaske når de var ferdig med nan. Og gikk rett over til tuteflasker. smokk, jeg personelig synes det er slutt når de er mellom 1,2 - 2 år da synes ikke jeg det er søtt med unger som bruker smokk. Vi forbredde hun miste vår på i hele november at når julen kom, skulle vi legge smokken ved peisen. så jule nissen kunne gi den til babyene som ikke hadde og trengte smokk. På lille julaften la hu den der, og når hu våknet lå det gave fra nissen ved peisen. Dette var veldig stas. men er viktig da og fortsette med å minne barnet på dette, at nissen har gitt den til en annen baby. Og at den fikk jo en gave. Samme gjorde vi med kosedyret til hu elste. Eller så har jeg hørt at noen gir den til kapteinsabeltann i dyreparken. Bleier/pottetrening Vi begynnte med do rening etter bleia, begge jentene våre var 3 år da de slutt på dagen med bleie. nå er hu elste vår 4 og har slutta med den på natta å for over 12 måneder siden. Hu minste vår er nå 3 år å har akkurat sluttet på dagtid, kommer ikke til stresse med natta bleia. Dette er min erfaring som jeg kommer til fortsette med med nr 3. Ønsker deg lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå