Gå til innhold

En liten støkk!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I helgen har lillesøster i magen vært helt utrolig rolig. nesten ikke kjent liv i det hele tatt!

Dette er andre gang jeg er gravid, og jeg merker veldig stor forskjell på babyene!. Denne frøkna er veldig bedaglig, men hun vi har var ekstremt aktiv!

Etter tre dager med minimalt liv, prøvde jeg å gi henne sukkersjokk for å få litt respons. jeg spiste 200gr sjokolade og masse Villa Farris, men det var ikke mye respons å få. fire- fem spark og så like stille.

Da blir mor bekymret!!!! Ringte ABC hvor vi har fødeplass og tar kontrollene, og de ville vi skulle komme å bli undersøkt! Vi ble forespeilet mye venting. men fra vi kom inn til alle undersøkelsene var over gikk det 45 minutter! ingen venting i det hele tatt.

Alle undersøkelser viste at alt var helt fint, nok forstervann, morkaka virker og lillesøster vokser som hun skal!

Det var så godt å kunne senke skuldrene og puste igjen!

det er så vondt å gå å gruble og tenke på om noe kanskje er galt!

Vi ble tatt så godt vare på og ble tatt på alvor og beskjed om å komme ti ganger for mye enn å gå å bekymre seg! Vi ble ikke bagatellisert i det hele tatt og de som jobbet der var så utrolig hyggelige og sympatiske og behandlet oss så bra!

Takk til alle på UUS!

 

Så hvis noen bekymrer seg av en eller annen grunn! ring å få hjelp. ikke gå flere dager som jeg har gjort! man blir så utrolig sliten av det, og man lager de værste skrekk historiene selv, og tror på alle historiene man lager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra du ble tatt på alvor, for ja, bekymringer kan gå utover psyken!

Jeg har det likt som deg, lite aktivitet i magen, i motsetning til sønnen min sitt svangerskap som var adhd-aktiv, he he. Men jeg har klart å ikke bekymre meg. Så langt i allefall :-) Lykke til med resten av svangerskapet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...