solei Skrevet 9. august 2010 #1 Skrevet 9. august 2010 Fikk for noen dgaer siden verk i halebeinet og nedover ene låret(baksiden) Så bredte det seg over til bare halebeinet, litt over. Jeg har vondt når jeg bøyer meg og skal reise meg opp. Når jeg går kjenner jeg det så vidt. samme når jeg ligger og vrir på meg. Men det blir bare verre. Idag når jeg stod opp var jeg fin i to minutter . Så stivnet jeg og verken kom. Isted nøs jeg og det skar i ryggen. Så nå har det bredt seg vidre til bak hoftene og nederst i ryggen. Måtte ta to ibux nå nettop. Pokker altså! Noen som har hatt lignende? Er vel ingen vits å gå til legen. Har jo ikke slått meg og de kan jo ikke gjøre noe med ryggproblemer som ikke er skade?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 9. august 2010 #2 Skrevet 9. august 2010 Høres vel ut som prolaps?
ellen-propellen Skrevet 9. august 2010 #3 Skrevet 9. august 2010 Gå til legen du:-) Selv får jeg ofte senebetennelser i dette området,og da går jeg skjevt så musklene i ryggen klikker litt i vinkler kan du si:-P Om det er en senebetennelse eller senefestebetennelse vil du få betennelsedempende medisin hos legen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå