Gå til innhold

Når går dere å legger dere for kvelden?


Venja

Anbefalte innlegg

Og når starter dagen igjen?

 

 

Jeg er helt håpløs på å legge meg.... Klokka ble 00:30 før jeg var i seng i natt og vekkerklokka står på 06:00. Så nå sitter jeg på jobb med kaffikoppen (og jeg liker IKKE kaffi) og gjesper.

 

Kommer meg som regel i seng til midnatt, men burde nok ha vært i seng til 22:30, men det går aldri! Alltid oppe i 6-7 tida.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sekretøsa

Hver kveld skal jeg legge meg ikke noe senere enn 22:30, men det skjer aldri. Så jeg er i seng til rundt midnatt, og oppe igjen 6.30. (når jeg har fri litt senere, men dog)

Trøtt, ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg motsatt av deg. Jeg er ekstremt kveldstrøtt. Vært det hele livet. Selv i tenårene. I seng rundt 22. Av og til før 22. Opp 6-7. Fungerer ikke uten 8 timer søvn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger meg mellom midnatt og tre og står opp 10 (det er da gutten vår våkner). Jeg er et kveldsmenneske og alt før 9 om morgenen er for tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Legger meg altfor seint, sover altfor dårlig og står opp altfor tidlig ;) Med andre ord: i seng ca kl23 og opp igjen ca 06.30...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger meg alt fra kl. 21 til 22.30 (hender en gang i mnd. at den kan bli 23). Står opp når barna står opp, alt mellom 06 og 07.

Hender jeg sover en liten lur på dagtid også (da klarer jeg kanskje å holde meg våken til 23).

Har ME, så sliter mye med tretthet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altfor seint. Som regel rundt midnatt, sjeldent før det ihvertfall. Når jeg står opp kommer an på om jeg skal på jobb eller ikke, nå er jeg sykemeldt så starter dagen når lille datter våkner- mellom 07.30 og 9 en gang som regel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger meg stort sett klokka 21. Noen ganger er jeg tøff og holder ut helt til 22.30 :) Våkner 3-4 ganger i løpet av natta og står opp ca klokka 07.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som regel klarer jeg,selv om jeg ikke har lyst,å legge meg til midnatt..

 

Elsker kveldene,og de går altfor fort....dessverre:(

 

Morgen her er mellom 06 og 07,så burde lagt meg tidligere men det blir sjelden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...