Gå til innhold

I dag begynner gutten min i ny barnehage, og der får han alt av yttertøy! Og det beste er..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

at de vasker det også!!

 

Bhg. holder tykke og tynne dresser, regntøy og flecetøy. Det skal bli så godt å slippe å tenke på å ha med seg slike ting, men det beste er jo å slippe å vaske.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En privat bhg her vi bor.

Har store foventninger til denne bhg. De har tillgang til gymsal, er på svømming en gang i uka og varm mat tre genger i uka.

Den har et veldig godt rykte.

 

Tror dette blir bra.

Bytter bhg nå, etter 7 år i en annen bhg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmm høres jo meget spesielt ut, hva med de barna som kanskje er allergiske mot klærne de skal bruke? Får de spesialklær da uten og betale for det?

Kan ikke skjønne hvordan de skal kunne tjene penger på en slik bhg når de må kjøpe inn uteklærne barna skal ha, et barn kan jo da i verste fall slite ut/ødelegge 2-3 dresser i løpet av en vinter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt er dette bare tull, men at de kan ha egen gymsal og svømming 1 gang i uken kan nok stemme da jeg vet om flere bhg som har bygd en liten gymsal i tilknytting til bhg.

 

Hvorfor kan du ikke si navnet på bhg da om dette stemmer??

 

Tror nok dette er mer ønsketenking fra din side!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hørt om dette i flere tilfeller. Kommer desverre ikke på noen navn nå desverre :(

 

Skulle gjerne ha gjort det slik i "min" barnehage om vi hadde hatt råd.

 

*Pedagogen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folkens.. Les da!! HI, bytter barnehage etter 7 år i en annen barnehage.. Selvfølgelig er dette tull.. Ungen har jo begynt på skolen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

08:38; Hva tenker du med da? Allergisk mot klærne? Det er snakk om ytterpå klær.. vanlige klær, stiller foreldrene med selv! Max tvilsomt at en unge er allergisk mot en dress, som skal være uttapå ulltøy/bomull tøy!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, leste litt om Huser barnehage, men hvordan blir denne hentingen av barna organisert?? ER jo sikkert mange som skal være på jobb kl. 0800 eller tidligere og de har vel neppe egen bil som heter hver og en av barna??

 

Hun bytter vel barnehage etter og ha hatt ungene sine i samme i 7 år, vil tro det er det HI mener!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er da ganske tydeleg at det er sant,når ho kan legge fram heimesida til barnehagen og...Høyrest ut som ein super barnehage....!!!

 

Og vennina mi har 15 års erfaring med barnehagen,for ho har ungane veldig sprett.....!!Så at ho har 7 år i ein barnehage er da ikkje urimeleg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wow, for en flott barnehage, men må jo si at det nesten er for godt til å være sant :)

 

Det skulle vært flere slike bhg, da tenker jeg mer på at de lager maten fra grunnen av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI her.

 

Må le. Jammen meg mange skeptiske folk her inne.

 

Jeg har flere barn... tenke seg det!! Derfor har det seg slik at jeg har 7 års erfaring fra en annen bhg.

Jeg har ikke lagt ut link til noen bhg, det er noen andre. Men vil ikke si navnet, da jeg er fra en liten plass, og blir da lett gjennkjennelig.

 

Men, tror nok det er mange misunnelige her, som skulle ønske at de også fikk dresser i bhg. Men hvertfall, så er det helt sant. Og vi er super fornøyde.

 

He he..folk her inne altså! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt da!Og praktisk! Har kjørt noen ekstra turer til og fra barnehage pga glemte regndresser o.l.

Håper barnet ditt trives.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuller du!? Dette kan jo ikke tuppene her inne være med på, hvordan skal vi da få vist fram REIMATEC + dressen, REIMA fleeceklærne og REIMA regnklærne? ;)

 

Jeg synes det høres supert ut. Sliter i mørke vintermåneder med å huske alle utedressene og ullklærne til alle barna ved henting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig! Det er det samme opplegget i den bhg vi har barna våre i.

 

De har en avtale med Helly Hansen, så alt de bruker er HH.

Bestiller eget tøy til hver og en unge og vasker/vedlikeholder

tøyet fortløpende.

 

Dette er et tilbud som foreldrene selv velger om de vil ta imot eller ei.

Vi betaler 180/mnd ekstra for denne tjenesten, men det er det verdt!

De av foreldrene som er mer opptatt av show off-plagg kan jo fint velge

å handle, vaske og bringe til/fra bhg etter egne ønsker og evner! ;)

 

Link til bhg; http://www.borgbarn.no/wilberg/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å det hadde vært vidundelig! Ikke nødvendigvis det at barnehagen holdt klærne, men i barnehagen vår greier de f... meg ikke engang å tørke våte klær. Det blir jo så fult i tørkeskapet! -Måke snø må vi og... gjett om vi skal ha ny barnehage når vi flytter da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tar du ikke klærne med deg hjem og tørker dem? Det blir rimelig fullt i tørkeskapet når alle er våte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...