Gå til innhold

Datamennesker


Småsporvinj gjeng på tryne

Anbefalte innlegg

Jeg trenger desperat hjelp.

 

Maskinen går i svart ca. hvert tredje min. Så kommer skjermen tilbake og det popper opp en boble der det står at skjermdriveren har sluttet å svare og har blitt gjennopprettet.

Sider med mye bilder (din baby f.eks) er drepen. Da går den i svart hele tiden, frem til den fryser.

 

PCen er ny. Har hatt problemet fra første stund.

 

har prøvd å avinstalere driverene samt reinstalere (1 gang)

 

Og avinstalere windows og reinstalere, samt reinstalere alle driverene (3 ganger)

 

Bilde av boblen som kommer opp:

 

http://homlepongane.blogspot.com/2010/08/her-er-problemet.html

 

Noen som aner hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden pc'en er ny, så er der vel en slags garanti på den? Tar jeg helt feil hvis jeg mener at alle nye datamaskiner har 1 års garanti, uten at du behøver å kjøpe forsikring eller noe slikt? Jeg ville kontaktet forhandler, og hørt om dette var noe de kunne fikse, eller evt. gi deg en ny maskin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har prøvd. Prøver i det lengste å unngå å sende den tilbake. Har ikke lyst å gå i evigheter uten PC.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan virke som om det er noe problemer med skjermkortet. Siden driveren ikke vil virke, selv etter av- og reinnstallering.

 

Tror nok desverre at det kanskje er best å ta det opp med forhandler eller verksted. *Du har jo fremdeles garantien i det minste..kanskje de har en låne-pc??

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...