Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #1 Skrevet 8. august 2010 Traff på det som må ha vært en DIB mamma på McDonalds i går. Satt to indiske (?) damer ved ett bord med to unger. Ene ungen fikk litt pupp, så litt burger, noe ungen ikke var fornøyd med. Ungen hyla som et svin hvorpå mora smekker ugen på kinnet. Ble litt paff, men vet jo at dette ofte er vanlig i andre kulturer. En stund etter får ungen mer pupp, så mer burger. Fremdeles ikke fornyd med burger, hvorpå mora igjenn smekker unegn på kinnet. Skulle til å kommentere det, da en dame går bort til mora, klesser til henne og spør "likte du det?? tor du ungen liker å bli slått?? du er i norge nå, og her slår man ikke barna sine!! " Og dette til applaus fra de mange andre småbarnsfamiliene i lokalet
Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #3 Skrevet 8. august 2010 Så tøft! Jeg drømmer om å ha slik guts, men er nok ganske feig ja.... Er enig med Gro Harlem Brundtland, nabokona må bry seg mer!!! Hadde klappet sammen med de andre jeg!
Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #5 Skrevet 8. august 2010 Hurra! Hadde nok ikke turd det der nei, men fantastisk at hun gjorde det! :-)
Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #6 Skrevet 8. august 2010 Tviler på at hun mente det var riktig å gå rundt å slå folk. En ting er å si noe, men å vise, spessielt barn, at det er OK å bruke vold for å markere et eksempel, synes jeg er helt galt. Du lærer ikke noen at det er galt å slå ved å vise at det er greit at du slår. Si gjerne til hvem som helst at de behandler barna dårlig, men slår du selv har jeg ingen respekt for deg, og vitner gjerne mot deg i retten om det skulle kommet til det.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #7 Skrevet 8. august 2010 tøft gjort, men enig med henne over.. ikke si at vold er feil ved å bruke vold. "bruke ordene dine.." som jeg sier til 2åringen når han hyler uten grunn
Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #8 Skrevet 8. august 2010 Hvordan regarte inder dama da? Det lurer jeg nemmlig på)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå