Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #1 Skrevet 8. august 2010 Jeg blødde litt tidligere i dag (uke 8). Men det var veldig lite. Sa det til samboeren min men han kunne ikke brydd seg mindre. Skal bare vente å se hvordan det går. Håper selvfølgelig spiren sitter, men jeg er forsatt veldig tidlig i svangerskapet. Hormonene herjer fortsatt da. Jeg er skikkelig såret over likegyldigheten til samboeren min. Jeg har fortalt at jeg kanske mister... Fortsatt ingen respons Tv er mer viktig i dag
Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #2 Skrevet 8. august 2010 Det er ikke uvanlig å få småblødninger når man normalt skulle hatt mensen.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #3 Skrevet 8. august 2010 Litt småblødninger er ganske vanlig... Det er sikkert litt vanskelig for samboeren din å sette seg inn i frykten din, så lenge det ikke er en realitet at det har gått galt. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #4 Skrevet 9. august 2010 Jeg blødde med alle mine 3 barn. Vet ikke hvorfor men de satt som støpt alikevel. Jeg blødde hele svangerskapene! samboeren din er sikkert nervøs på sin manne måte. Er vel litt typisk menn at de ikke sier noe og trekker seg unna. Men går det ikke over må du få han til å åpne seg.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #5 Skrevet 9. august 2010 Jeg blødde også i svangerskapene mine. Det var faktisk pga soppinfeksjon, så trenger ikke være at du mister, men det er kun tiden som viser. Antar at både det at det kan hende at du mister og at samboeren i tillegg ikke reagerer noe særlig gjør dette til en veldig vond situasjon. Jeg har selv depresjon og kan ha mange dårlige dager. Det som er mest sårende da er når samboeren min overser meg når jeg har det vondt. Det ganger liksom smerten med 2. Faktisk er det verre enn selve depresjonen. Kunne du ha snakka med ham om dette og hvordan dette påvirker deg? Samboeren min har i alle fall skjønt at hans reaksjoner ikke er noe å samle på så han skjerper seg som regel, men han trenger jo sine påminnelser.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #6 Skrevet 9. august 2010 Jeg blødde også i begge mine svangerskap. Første gang ble jeg lettere hysterisk, og mannen kom etterhvert hjem fra jobb.. jeg skjønte at han ikke forsto hvorfor jeg gråt, han sa "vi kunne jo bare lage en ny", mens jeg gråt for jeg trodde jeg hadde mista noe jeg allerede var så ufattelig gla i! Men det gikk heldigvis bra da :) Legen sa at: så lenge det ikke er smerter, og det ikke er mer enn en kopp med blod, men nærmere en t-skje, går det somregel bra :)"
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #7 Skrevet 9. august 2010 Søstra min hadde masse blødninger til uke 12-13 tror jeg. Hun er over 20 uker på vei nå, og alt er bra. Tror hun har vært på 3-4 UL allerede grunnet bløningene.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #8 Skrevet 9. august 2010 8 er en vanlig uke å miste i, men også en vanlig uke å blø i siden du skulle hatt mensen denne uka. Som det blir sagt over her så er menn litt rare, vet ikke hva ade skal gjøre. Samtidig er det ikke mye legene kan gjøre heller. De kan sjekke om det er liv, men kan ikke gjøre noe til eller fra om du aborterer eller ikke. Skikkelig fortvilt, men sånn er det de første ukene
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #9 Skrevet 9. august 2010 Jeg har gode og dårlige nyheter... Det er mellom uke 6 og 8 hvor det er størst fare for å miste for det er da de mest livsviktige organene blir dannet. MEN det er også, som det blir skrevet over her, da man skulle hatt mensen og noen kropper blir litt "forvirret" i den tiden. Som du ser så er det mange som opplever blødninger, men at alt står bra til. Mengden blod er gjerne et tegn. Er det bare noen dråper, og gjerne etter sex, så er det sikkert ingen grunn til bekymring. Hos legen eller legevakta får man beskjed om at det ikke er noe de får gjort fordi det er for tidlig, og de kan ikke høre hjertelyden så tidlig. Men man kan se på ultralyd om det er liv der, så du kan jo prøve det?? Ønsker deg lykke til og krysser fingre og tær for deg! Og ang mannen, det er mange menn som ikke forstår hva vi går igjennom psykisk. De merker jo ikke selv på kroppen hva som skjer, og de har ingen bånd til babyen slik vi har på denne tiden. Dette går helt sikkert over når magen begynner å synes, vent og se
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #10 Skrevet 9. august 2010 hvordan går det med deg? jeg blødde frem til uke 11 med min første... kom fra livmor halsen hver gang.. jeg har vist skjøre blodårer der... det trenger ikke å være en spontanabort selv om det kommer litt blod... som 10.11 skriver så er mengden blod et tegn og gjerne evt smerter også...
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #11 Skrevet 9. august 2010 Jeg viste ikke at jg var gravid før jeg var i uke 10-11. Det var pga at jeg har hatt uregelmessig mens. Når jeg den gang da trodde det var start på en mens som ikke kom var det egentlig festeblødningen:) Jeg sa det til legen etter positiv test at jeg trodde jeg hadde hatt en kort mens da sa hun at blødninger var helt vanlig i starten:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå