❤️Ønskebarn1&2❤️ Skrevet 8. august 2010 #1 Skrevet 8. august 2010 Noen som vet om det er babysvømming vestlandsheimen enda? Hvor melder jeg meg på evt? Hvor ringer jeg for å melde meg på babysvømming på sats nesttun? Står ingenting om det på nettsiden til sats så regner med det er noen som låner lokaler av de og ikke sats som styrer. Eller er det noen steder i åsane jeg finner babysvømming? Noen som kan hjelpe?
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 8. august 2010 #2 Skrevet 8. august 2010 Vet ikke annet enn at vestkanten badeland har babysvømming.
LadyLuck & Skrevet 8. august 2010 #3 Skrevet 8. august 2010 http://www.google.no/#hl=no&source=hp&q=babysv%C3%B8mming+bergen&aq=f&aqi=g2&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=d65020bcf74158f7
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 8. august 2010 #4 Skrevet 8. august 2010 Fant litt gjennom google da, men de har vel ikke så varmt vann til de minste i de offentlige svømmehallene? Er veldig fornøyde vi på vannkanten, varmt og deilig basseng, så nå skal vi fortsette på videregående kurs! :-)
Elisabeth M Skrevet 16. august 2010 #5 Skrevet 16. august 2010 Lurer på det samme. Har lest en plass at det er Åstveit svømmeklubb som skal ha arrangert dette før, men står ikke noe på hjemmesiden deres om dette så tenkte på å høre med dem
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 16. august 2010 #6 Skrevet 16. august 2010 ifølge hs har de babysvømming på vestlandsheimen, men jeg har ikke noe nummer=/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå