Gå til innhold

Nå kjenner jeg det rasle i eggstokkene ;-)


♥tosmåtroll♥

Anbefalte innlegg

Noen andre som begynner å tenke på nummer to? eller 3 4 5 for den saks skyld? :-) Skal begynne å jobbe i morgen, og tenker at jeg vil være i jobb en stund før neste mann...men gu jeg er blitt babysyk igjen! Normalt? Føler lillegutt har blitt så stor gutt nå der han stabber seg rundt, tenker han vil like en liten bror eller søster ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hihi, moro å høre. Nja, rasler litt, men de kaller liksom ikke på gubben som definitivt er ferdig. Jaja, må vel være fornøyd med de to skjønningene jeg har fått :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å, NEHEI! Her rasler det ikke noe særlig enda!! Joda, det er koselig med små babyer og alt det der, men jeg syns det er mye mer stas nå med den fasen som småen er i! Veldig glad for å slippe babytiden akkurat nå ;) Men vi er jo alle forskjellige :)

 

Mannen kunne nok snart tenkt seg en nr 2, men jeg vil nyte denne tiden litt lenger... Dessuten så har jeg det så travelt (og spennende) på jobb, så en graviditet nå passer ikke akkurat nå..

 

Men kanskje om et eller to år? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er helt der som "jeg og gullet" er, det rasler virkelig ikke ennå. jeg er ganske lettet over at den babytiden er over, og jeg trenger litt tid før jeg blir klar for den igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...