Gå til innhold

Tidlig april eller sein mars på mæ!


Snart e trekløvern i boks ♥♥♥

Anbefalte innlegg

Veit ikkje heilt katti æ får.. har termin no 17 april, men ska ha planlagt KS denna gang. Så æ hold mæ her inne så længe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisann. :)

Har termin 3 april, men skal ha planlagt keisersnitt æ og, så æ havne nok midt i mars en gang.. :)

Første legetime e nu på torsdag. Da blir nok d heile litt meir realistisk trur æ. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hos meg er det vel heller omvendt. legen mener jeg har termin 15 mars, men syklusen min var på 6-8 uker før forrige svangerskap, og testen var negativ i midten av juli, så jeg tror nok heller termin er i begynnelsen av april ( derfor er jeg her...) Spennende hva UL sier =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på ultralyd i dag, er 7+5 og fikk se et lite hjerte som slo:-) Skal ha ultralyd igjen på onsdag men da skal jeg til St.Olavs fordi jeg får oppfølging der oppe i tilegg til her på Gjøvik. Godt å se at alt foreløpig er helt fint :-) Lykke til dere andre som skal hilse på knøttet også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så heldig dokker e som får så mange ultralyda... der e nok en bakdel med å bosette sæ midt i huttiheita! hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle gjerne vært foruten alle de ultralydene jeg :-) får de kun fordi jeg har en tøff opplevelse fra forrige svangerskap som ikke endte bra. Bor i huttiheita je også:-) så det blir veldig mye reising.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...