Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #1 Skrevet 8. august 2010 http://forbrukerportalen.no/produkter/18746
Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #3 Skrevet 8. august 2010 Mange som skryter av dette setet, når det faktisk scorte under middels i testen
Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #4 Skrevet 8. august 2010 Det er først når man kræsjer man kan si om setet er bra eller ei...
ConsuelaBananaHammock Skrevet 8. august 2010 #5 Skrevet 8. august 2010 Argh! Jeg hater at slike tester blir tatt etter man har kjøpt ett slikt sete. Jeg elsker det! Burde blitt tatt slike tester før de slapp ut på markedet, og bare de som fikk toppscore kunne blitt solgt. Hadde jeg visst dette før hadde jeg jo aldri kjøpt det, selvom barna mine sitter kjempe godt og tilsynelatende trygt i det så hjelper jo det lite om man kræsjer
Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #6 Skrevet 8. august 2010 Jeg tror kanskje jeg hadde kjøpt det uansett. Jeg var i alle fall på jakt etter et sete som kunne brukes bakovervendt fra 18 kg og oppover. Ville ikke ha two way elite fordi det har liten sidestøtte rundt hodet. Men kanskje det alikevel hadde vært bedre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå