Gå til innhold

Bekkenbelte


♥ Lille Gull  ♥

Anbefalte innlegg

Kjenner bekkenløsningen komme krypendes her dessverre.. Noen som vet om man kan få dekket bekkenbelte av nav, siden man trenger det, og det hører graviditeten til, eller om man må kjøpe det selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det må man betale selv men det koster jo ikke all verden da. Jeg kjøpte på babyshop og det kostet 279,- kr. Har sett priser på de helt opptil 1500,- så jeg tror mye har å si på hvor du kjøper det. Forøvrig er jeg veldig fornøyd med det jeg kjøpte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan selge mitt hvis du er interessert...

kjøpte midt på sykeartikler for 950kr men kan selge det ganske billig hvis du er interessert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar alle sammen. Jeg regna med at man måtte dekke det selv, men er jo kjekt å sjekke ;-)

Alec og Lucas sin mamma: har allerede kjøpt da jeg så svaret ditt, men takk som spør :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ville eg ha prøvd/lånt før eg kjøpte. Fysioterepeuten min trudde eg skulle bli betre av det, men eg vart mykje verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har konstante plager med bekkenet, selv om jeg ikke er gravid, og har fått beskjed om å prøve det før.

Betalte i underkant av 300 kr, så det har jeg råd til å tape :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpar det hjelper :)

 

Anbefalar også å prøve MBT-sko (masai-sko). Dei er stygge, men fantastiske for bekkenet. Fekk eit nytt liv etter desse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også bekkenbelte hvis noen er interessert. Kan gjerne selge det for 100kr pluss porto siden terminen min er om 2 uker:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...