Gå til innhold

Hvor mye koster utredning hos privat circa????


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg bestilte privat selv, tror jeg betalte 650 kr for første time. Deretter kostet det ca 250 kr pr gang, så vil ikke si det er så dyrt.. ;))

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar!!! har du en lege å anbefalle? bor du i Oslo? Det var virkelig billlig!!!! Hvor er dette?

 

Setter meget stor pris på svar....

Er egentlig redd å gå til utredning men..jeg må!!!

Hvor mange ganger mistet du?

Fant de noe?

Oh , beklager det var mange spørsmåll!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig :)

 

Bor nok på nordvestlandet jeg... Jeg har hatt 2 MA, men har egentlig aldri fått svar på hvorfor...

 

Er nå forøvrig 22 uker på vei :))

 

Begge mine fostre døde i uke 6-7 (oppdaget i uke 8-9), og min egen teori er at blodet blir litt tykkere ettersom man blir eldre (ufarlig), og det KAN føre til at de mikroskopiske årene som går inn til fosteret blir FOR tynne... (eller det er fakta da, men min teori er at det gjaldt meg.. hehe)

 

Så jeg fikk albyl-E av fastlegen min. Brukte det fra positiv test, så brukte jeg ca 2 mnd på nedtrapping fra uke 11.

 

Forøvrig så føler jeg at jeg hadde utrolig god nytte av fotsoneterapi og Efamol (nattlysolje)!

Efamol gjennoppretter hormonbalansen i kroppen, samt at den gjør slimhinnen i livmoren tykkere og mer "beboelig".

 

Lykke til !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS. Gikk hos Medi3, de har et par kontorer på østlandet også... Nydalen blant annet, skjønt, jeg aner ikke hvor det er i forhold til Oslo... hehehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Oslo og går hos en gynekolog for utredning av problemer med å få barn nå. Jeg går hos dr. Mortensen på Smestadgynekologene og er så langt kjempefornøyd. Dr. Mortensen virker veldig profesjonell og ikke minstkunnskapsrik på området, og han har så vidt jeg vet god erfaring når det gjelder barnløshet.

 

Du må ha en henvisning for å kunne gå der (pga at de har refusjonsavtale), men det får du jo lett fra fastlegen din.

Jeg betaler vanlig egenandel for spesialister, altså det samme som om du hadde gått hos en spesialist på en offentlig poliklinikk. Akkurat nå er egenandelen hos spesialister 307 kroner. Og må du gå mange ganger, gjelder jo dette som en del av et evt frikort. =)

 

Smestadgynekologene lå på Smestad før, men de har nå flyttet og ligger i Oscarsgate. =)

 

Her er en link til hjemmesiden deres:

http://www.smestadgynekologene.no/index.html

 

Lykke til. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...