Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #1 Skrevet 8. august 2010 Vet ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget, men jeg har ikke så mange å snakke med i kveld... Føles som om hele livet faller fra hverandre, og jeg bare gråter og gråter... Finner ikke glede i noe, er bare sliten og trøtt hele tida. Har en jobb som jeg mistrives i, og skal si opp, men har 3 måneders oppsigelse. Har en flott mann, som er mitt eneste lyspunkt, men etter 6 år med prøving og ingen barn er jeg redd for at han/vi skal gi opp... Hva gjør man når livet føles altfor tungt, og ingenting er som det skal?
Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #2 Skrevet 8. august 2010 Uffda.. høres ikke gøy ut. Eeste man kan gjøre er å fortsette å leve. Prøve å erstatte det negative med positive ting.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #3 Skrevet 8. august 2010 vil gjerne ha kontakt med deg. har du noe mail adresse?
Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #4 Skrevet 8. august 2010 Takk for svar, begge to... Jeg ønsker å være anonym. Jeg orker ikke å involvere noen for nært. Ikke meningen å være uhøflig. Jeg bare orker ikke... HI
Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #5 Skrevet 8. august 2010 [email protected] er iallefall min , om du ombestemmer deg.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #6 Skrevet 8. august 2010 Jeg vet omtrent hvordan du har det...bortsett i at jeg nettopp har fått meg ny jobb som jeg håper jeg vil trives i. Vi har prøvd i 4 år, og har vel mer eller mindre gitt opp....har vært til utredning i 3 år, men de finner ikke noe galt. Jeg føler med deg! Bare vær sterk, og vit at den dagen du får ditt barn vil du verdsette det på en helt annen måte enn de som blir gravide på første forsøk og som tar det for gitt! En stor klem fra meg
Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #7 Skrevet 8. august 2010 HI her. Takk til deg som skrev her sist, jeg setter stor pris på det. Jeg håper at dagen kommer, men har vel, som dere, mer eller mindre gitt opp... Og når psyken i tillegg er nedslitt, så er det jammen ikke mye å hente. Jeg skal forsøke og være sterk. Om jeg klarer det gjenstår å se. Klem tilbake!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå