Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #1 Skrevet 8. august 2010 heihei!! jeg lurer bare på om det er noen andre her inne som også opplever det som jeg beskriver som angstanfall pga mangel på noen bedre forklaring.... har hatt et veldig tøft år med flere nære dødsfall, mine foreldre skilte seg som uvenner og brukte meg som sin personlige psykolog og mellommann... i tillegg har jeg hatt full jobb, skole på deltid, oppussing av hus, og bryllupsplanlegging.... og så hadde jeg en spontanabort i sommer itillegg..... fantastisk år rett og slett.... dette har da medført at jeg til tider får "anfall" som regel når jeg har lagt meg, med noen syke smerter i rygg og mage, og føler at jeg ikke klarer å puste!!! er helt grusomt!!! det varer fra et kvarter til ca to timer... alt etter hvor fort jeg får kontroll på pusten og klarer å roe meg!! jeg har de siste mnd gått til en psykiatrisk sykepleier bare for å ha noen å snakke med, og det har hjulpet meg utrolig mye, og jeg har innsett at jeg må sette grenser ifht til andre, og se mine egne begrensninger, hadde min siste time hos henne for to uker siden, og følte at nå går det bra!! og så fikk jeg nytt anfall når jeg var på ferie denne uken, og tenkte bare F%¤& og!!! noen andre som har slike anfall har det ca 1 til 2 ganger i mnd?? er angstanfall farlig når man er gravid? synes dette er så vanskelig å forstå, når jeg føler ting går bra og at jeg ligger å soler meg så får jeg plutselig angstanfall.... noen andre som har erfaringer rundt dette??? blir så forvirret, og utålmodig fordi jeg vil være ferdig med dette.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå