Gå til innhold

Blir så sur når jeg er stressa - hvor kan jeg få hjelp?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Når jeg blir stressa blir jeg så sur. Og stressa blir jeg ofte, har to små og det er stadig vekk små og store situasjoner som gjør at jeg blir stressa. (Eks skynde seg for å komme ut døra om morgenen, rydde før man får besøk, to barn som maser samtidig osv.)

 

Problemet er at da blir jeg sur og kan bjeffe og kjefte litt. Det er jo ikke noe koselig verken for barn eller mann, når jeg skal gjøre det mange ganger om dagen. Det er faktisk så ille at samboeren truer med å flytte!

 

Jeg forsøker å skjerpe meg og klarer det innimellom, men som regel så er jeg så sliten og stressa at guffenheter detter ut av meg før jeg rekker å tenke meg om. Først når jeg har roet meg ned at jeg klarer å si unnskyld igjen.

 

Jeg vil jo ikke at samboeren skal flytte! Og vil jo skape trivelige dager for oss alle!! Men får det ikke helt til på egenhånd. Hvem kan jeg gå til for å få hjelp? Vil en psykolog kunne hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg sliter med ukontrollert sinne og går i samtaler hos ATV. har aldri vært voldelig fysisk men er ikke bra for barn å vokse opp med "ustabil" mor. jeg vokste selv opp med en slik far (sikkert der jeg har det fra) og var alltid redd han. nervøs når han kom hjem. vi måtte alltid være ekstra forsiktige for det var vanskelig å vite hva humør hn var i eller hvos mye han tålte.

sånn vil jeg IKKE at mine barn skal oppleve meg! ATV spesialiserer seg på sånt. tror det er en nettside atv.no eller noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...