Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #1 Skrevet 8. august 2010 fikk brev fra høyskolen jeg skal begynne på at jeg måtte logge meg inn på studentweb for å få tilgang til infomasjon. Får da følgende beskjed på startsiden når jeg har registrert meg og logget inn: # Du er ikke semesterregistrert Høst 2010 # Semesteravgift er ikke betalt Høst 2010. På betalingssiden får du mer informasjon om betaling av semesteravgift. #Plan ikke bekreftet for Vernepleier, desentralisert - deltid Høst 2010. Klikk i menyen på Semesterreg./Utd.plan for å bekrefte planen. det er ikke noen meny som heter semesterreg./utd.plan eller noe lignende. Kommer den opp når jeg har betalingen av semesteravgiften er registerert eller? Har betalt den i dag, men det står det tar 3 dager før den blir registrert.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #2 Skrevet 8. august 2010 ikke noen som vet? Hva står det når dere andre studenter har logget inn på studentweb?
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #3 Skrevet 9. august 2010 synes bare alle skulle studere nå i høst...
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #4 Skrevet 9. august 2010 Se i menyen på venste side når du er logget inn, under "Startside" står det "Registreringer". Klikk på den og følg instuksene der.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #5 Skrevet 9. august 2010 Har du betalt semesteravgiften? Det tar opp til 3 dager før den er registrert ja... Man må ofte betale den før man får lov å registere seg. Og så står det på venstre side i margen der "registreringer".
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #6 Skrevet 9. august 2010 ok. da er den nok ikke registrert ennå, at det er det som er "problemet". Betalte i går. Takk:) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå