Gå til innhold

studentweb ol noen som vet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk brev fra høyskolen jeg skal begynne på at jeg måtte logge meg inn på studentweb for å få tilgang til infomasjon.

Får da følgende beskjed på startsiden når jeg har registrert meg og logget inn:

 

# Du er ikke semesterregistrert Høst 2010

# Semesteravgift er ikke betalt Høst 2010. På betalingssiden får du mer informasjon om betaling av semesteravgift.

#Plan ikke bekreftet for Vernepleier, desentralisert - deltid Høst 2010. Klikk i menyen på Semesterreg./Utd.plan for å bekrefte planen.

 

det er ikke noen meny som heter semesterreg./utd.plan eller noe lignende.

Kommer den opp når jeg har betalingen av semesteravgiften er registerert eller? Har betalt den i dag, men det står det tar 3 dager før den blir registrert.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke noen som vet?

Hva står det når dere andre studenter har logget inn på studentweb?

Skrevet

synes bare alle skulle studere nå i høst...

Skrevet

Se i menyen på venste side når du er logget inn, under "Startside" står det "Registreringer". Klikk på den og følg instuksene der.

Skrevet

Har du betalt semesteravgiften? Det tar opp til 3 dager før den er registrert ja...

 

Man må ofte betale den før man får lov å registere seg.

 

Og så står det på venstre side i margen der "registreringer".

Skrevet

ok. da er den nok ikke registrert ennå, at det er det som er "problemet". Betalte i går.

 

Takk:)

 

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...