Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #1 Skrevet 8. august 2010 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=23471493 Crazy.....
Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #2 Skrevet 8. august 2010 Syk annonse...Også bare 700 kr da gitt;)))
Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #3 Skrevet 8. august 2010 haha gjør et kupp nå Syns de dukkene var skumle :S
Villa Perlesukker Skrevet 8. august 2010 #4 Skrevet 8. august 2010 Hjelp sier jeg bare... er det virkelig mulig? For oss som ønsker en attpåklatt? Hallo... verden er rar altså ...
Lilleleen Skrevet 8. august 2010 #5 Skrevet 8. august 2010 Kan jo få mareritt av mindre. Fy så ekkle. Men det er min mening bare da )
Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #6 Skrevet 8. august 2010 ja de er ubehagelig ekle så når de da er "døde" ting blir det skikkerlig ekkelt!!!
Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #7 Skrevet 8. august 2010 700 kr er et priseksempel for en dukke. Ikke billig det, nei:-)
Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #8 Skrevet 8. august 2010 jeg klarer ikke å slutte å le!! Tror dere denne dama er gift eller ? hehehe
Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #9 Skrevet 8. august 2010 er vel noe av det ekleste jeg har sett på lenge!!
Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #10 Skrevet 8. august 2010 Jeg tror neppe jeg får sove i natt.. Herremiiiiin så skumle!
Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #11 Skrevet 8. august 2010 Fy faen! Nå får nok jeg mareritt i natt... Måtte bare klikke bort fra det...så jeg fikk ikke lest...hva var meningen? Skulle de se døde ut, eller som fra skrekkfilm, liksom, eller skulle de se ut som vanlige babyer?
Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #12 Skrevet 8. august 2010 Det er sant som hun sier; reborn-dukker er en voksende hobby. Forøvrig er det maaaaange raringer som har denne hobbyen... MEN desse dukkene som hun her har laget; HJELP!! Skremmende dårlige!! Fy så stygge.... isj... De som KAN å lage desse dukkene kan lage de veldig livaktige, søte og pene, men *GRØSS* desse var virkelig ekle !!
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 8. august 2010 #13 Skrevet 8. august 2010 lurer på om det er mange som løper rundt med slike i barnevogna jeg... hehe, må jo være et marked for sånt,har sett annonsen hennes et sted før så da har hun vel holdt på en stund. Hadde ikke giddet det om det ikke var noen som var intr i å kjøpe... Hehe...
Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #14 Skrevet 8. august 2010 http://www.reborn-baby.com/reborn-doll-gallery-three.html SÅNN skal de jo egentlig se ut da!! Litt forskjell;)
Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #15 Skrevet 8. august 2010 Fysj og æsj!! Må være det mest creepy jeg har sett på lenge!!! Kan jo ikke selge de stygge greiene der! Hadde jeg hatt en slik en på soverommet hadde jeg aldri fått sove om natten. *iiiik...*
Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #16 Skrevet 8. august 2010 De ekte som du linker til over her, er jo helt nydelige:)
Jippiajajee Skrevet 8. august 2010 #17 Skrevet 8. august 2010 Ja jeg vet... de ekte er jo egentlig nydelige!! Så jeg skjønner ikke helt at det går an å sammenligne en gang! Hun som selger de må i allegfall ha en skrue løs;) Har sett sånne dukker før, og har alltid vært facinert over ektheten... Men disse kopien var EKLE, ekle og atter EkLe!!
Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #18 Skrevet 8. august 2010 Synes ikke disse så noe ekte ut i det hele tatt. Kjempeskumle jo? Kunne aldri tatt disse for å være ekte babyer. Tror ikke jeg hadde turd å sove hvis jeg hadde hatt disse i hus, he he
Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #19 Skrevet 8. august 2010 Syntes de fleste lignet en slags babyutgave av Pål Bang Hansen jeg da... He he. Men de som var linket til lengre ned var jo skjønne.
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 8. august 2010 #20 Skrevet 8. august 2010 Var litt mere ekte denne dukken her ihvertfall.. Selv om jeg ikke kunne tenkt meg å kjøpe meg en selv da.. http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/bilder?finnkode=23419143
Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #21 Skrevet 8. august 2010 Reagerer mest på det hun skriver jeg da: "Alle mine babyer" "Disse dukke babyene gir deg en slik glede mer enn du aner !" "Fødsels bevis ark med seg hjem. " "for oss voksne damer som ønsker en attpåklatt. " "ER DU dems NYE MAMMA? " "Han har litt afrikansk blod og litt skandenavisk/hvit" "hun er en stor skriker baby :)" Skulle tro det var levende babyer vi snakket om! Og det forundrer meg ikke det grann om denne damen og andre galninger går rundt og innbiller seg det!
Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #22 Skrevet 8. august 2010 Usj, den ene babyen på den ekte annonsen var creepy også da, så jo marmorert, mishandlet og død ut! Og å ha noe slikt i huset? En dukke som ser levende ut..kanskje den er det også?? Finn-annonsen var ekkel!! *Husker Childs play-filmene*
Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #23 Skrevet 8. august 2010 Hehe, tenk hvis noen gikk med ei slik gyselig dokke i barnevogna, og så kom folk løpende og ville se en nydelig baby... Og så sprang de sin vei i redsel. Kunne faktisk vært en "Smil til det skjulte kamera".
Jippiajajee Skrevet 8. august 2010 #24 Skrevet 8. august 2010 http://cgi.ebay.co.uk/HEATHERS-CHERUBS-REBORN-So-real-Baby-Doll-Painted-hair-/180539732498?cmd=ViewItem&pt=UK_Doll_Bears_Dolls_EH&hash=item2a0901b212 Denne så heeelt ekte ut da!!!
Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #25 Skrevet 8. august 2010 Jeg synes forøvrig det er like sykt med de ekte, fine utgavene i de andre linkene. Altså, de er søte, men hallo? Voksne folk som kjøper helt naturtro dukker med "fødselsbevis" og greier, og går rundt og later som de er ekte babyer? Ugh!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå