Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #1 Skrevet 8. august 2010 Jeg trodde at filmens titel var "Anna", men det kommer ingenting opp når jeg har googlet denne titelen. Filmen den er norsk, usikker på om det er en kortfilm eller om det er en film. Det er mane norske kjendte skuespiller i denne filmen. Jeg mener at denne filmen handler om seksuelle overgrep, incest. Jeg er usikker på hvor gammel denne filmen er, men kan tenke meg at den er fra 80 tallet eller tidlig 90 tallet... Noen som vet hva slags film jeg snakker om??
Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #3 Skrevet 8. august 2010 Takk for tips, men det er dessverre ikke "liten Ida".
Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #4 Skrevet 8. august 2010 Er ikke Liten Ida mer ifra krigen, eller litt etter det?
Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #5 Skrevet 8. august 2010 Kan det være "Måkene"/"Måker", eller "Løperjenten" eller "Tyskertøs"/"Tyskerjenten" e.l.?
Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #6 Skrevet 8. august 2010 Nei, det var nok heller ingen av dissse;( Men takk for svar;)
Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #8 Skrevet 8. august 2010 Det ser ikke ut som om " huset med den blinde glassveranda er filmatisert?? Hvis den er det så kan det være denne filmen jeg er ute etter.. Hm..Jeg ble usikker her nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå