Gå til innhold

Har dere blitt brune i sommer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg følger den moten med å være den blekeste av alle mødre ;) hoho jeg tror jeg må ty til selvbruningskrem eller spray altså for sola har i alle fall ikke lyst sine stråler mye på meg i sommer.

Dere da jenter?

I dag har jeg fått farge da ettersom vi har tuslet rundt i sola i bikini hele flokken:)

Er dere brune?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ganske brun ja... men jeg blir det bare sola titter fram også da. har gode gener der til å være hardbarka nordmann :-)

Skrevet

Hahahahahahaha NEI! Alle syns det er gøy å være med meg fordi samtlige føler seg ekstremt brun da:-p

Jeg blir aldri brun, jeg får bare fregner og evt. blir solbrent. Men jeg har veldig fin hud da, så jeg er heldig sånn sett. Greit å være hvit når huden er fin;-)

Har kun vært skikkelig brun to ganger i løpet av livet, og det har vært de somrene jeg har vært gravid.

Skrevet

Jeg har nesten slitt meg ut på å holde ansiktet hvitt. Mye vanskeligere enn å bli brun, faktisk. Er eller har vært temmelig brun på armer, skuldre å legger etter fotturer i franske fjell. Men som sagt. Høy faktor og caps har hindret meg sånn nogelunde fra å bli sjøulkaktig i fjeset:)

Skrevet

Jeg har litt glød, men er ikke typen som soler meg. Er jo mye ute, bruker høy solfaktor og unngår sola når den er på sitt sterkeste. Ikke vært all verden til sommer, heller ikke vært i sydlige strøk.

Har heller ikke anlegg for å bli særlig brun, så viktigere å ta vare på hude og unngå å bli brent og se ut som en rosin før jeg tipper 50år.

Skrevet

Blitt ganske brun, får farge fort. Men kunne blitt mye brunere hvis været hadde vært bedre. :-)

Skrevet

Jeg blir strengt tatt ikke brun - bare fregnete ;)

Men har ganske god farge etter 2 uker på Mallorca tidligere i sommer.

Skrevet

Har nå fått skille...synst sjølv eg var ganske brun,men så kom søstra mi heim frå 2 veker i Tyrkia,og då fant eg ut at eg var meir som eit lik....hehe=)=)

Skrevet

Jepp, takket være cosmica har jeg farge på bena...

Gjest thricane
Skrevet

NEI!!! :-(

etter denne sommeren har jeg til min store irritasjon oppdaget at jeg tilhører de som kun får fregner og pigmentflekker... forandret seg veldig etter siste svangerskap.

Skrevet

Nei, er ikke særlig brun. Litt skille etter singleten, men ikke mer enn det.

Har gått i kortbukser og singlet hele sommeren, men får ikke farge på bena i det hele tatt.

Nå skal det sies at jeg ikke er så glad i varmen, men har vært mer ute i sommer enn jeg pleier (unntatt når jeg er på jobb i bhg da....)

Bryr meg ikke om fargen heller. Viktigst å slippe unna hudkreft ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...