Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #1 Skrevet 8. august 2010 Hva trenger mini i barnehagen? Er ett år, går bare når han holder seg i noe, men er veldig mobil. Er overalt, egentlig.. Hvilken dress burde jeg velge? Og hva i huleste skal han ha på bena??
Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #2 Skrevet 8. august 2010 Hvis han kryper en del, er det greit med enten vanntett parkdress eller regndress. Jeg vet det finnes vanntette regnlabber, eller hva jeg skal kalle dem, myke varme votter til føttene. Greit å bruke når han ikke kan gå. Ellers går det bra med joggesko og støvler.
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 8. august 2010 #3 Skrevet 8. august 2010 Til en 1 åring så trenger du ikke og kjøpe en dyr dress. Men det er viktig at dressen er myk og lett og bevege seg i. Jeg anbefaller deg dressene til Refleks, de er ikke veldi dyre (de er forresten på salg hos" alle barnas hus" nå). Til beina så kjøpte jeg noe som ser ut som votter til beina..he,he!!! De hadde fleece inni og var vanntette. Jeg kjøpte disse på cubus og tror jeg gav 99 kr av dem. Men de de finnes i alle merker og prisklasser bla; reima og reflex har. Men de som jeg kjøpte fungert helt utmerket og han var verken kald eller våt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå