Gå til innhold

Hva ville du betalt?Noen med "vogndilla" her? :-D


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Spør her for jeg har ikke spes peiling på vogn ;-)

Ser på to brukte simo kombivogner på finn.2009 modell.Den ene med stellebag og regntrekk som koster 3000.Og en som koster 4000 med stellebag.

Hva er "rett pris" i deres øyne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2500 kr . du får jo kjøpt bra vonger for den prisen der. Vinterbro sentret har en babybutikk hvor de ofte har vogner på salg til rundt 3500 og 4000 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er rett med 3000.

Jeg har selv en slik simo vogn, og 3000 er faktisk under halv pris av hva jeg betalte for den.

2009 mod. det er riktignok med vendbart understell.

Halv pris av kjøpspris synes jeg at er ok.

Jeg hadde iallefall ikke solgt min til under den prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da frdu nok heller aldri solgt vogna di om du så ønsker, for når simo butikkene har satt den ned til 4000,- kjøper jo heller folk en ny vogn.

Ville ikke betalt så mye for en brukt vogn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også sett at at Simo vognene fler steder koste rrundt 4000 kr. Så jeg hadde heller ikke gidda og kjøpt ei brukt til 3000 kr når jeg kunne ha fått ei splitter ny ei til 4000 kr. Det sier seg faktisk selv. Dessuten er ikke Simo noe "poppis" vogn lengre. Det ligger sikkert 1000vis av Simo vogner ute på finn som aldri blir solgt pga for høy pris.

 

Har selv en simo 07 modell og hadde sikkert ikke tatt mere enn 1000 kr for den om jeg skulle ha solgt den.Men har sett at flere har lagt ut 07 modellene sine for rundt 3000 kr. Det er faktisk galskap, ingen gidder og kjøpe det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro meg "simo" butikkene setter ikke vognene med vendbart styre ned til 4000.

Og da får så være.

En enkel regel jeg går etter ar at man setter pent brukt ned til halv pris.

Jeg er hele tiden med på markedet av barnevogner. da jeg har skikkelig dilla. Har 5 vogner nå, men kun et barn (huff)

Men uansett, de jeg har sett til en virkelig rimelig penger er de grelle fargene de ikke klarer å selge til andre.

Det finnes noen damer der ute som vil ha velkjent kvalitet.

de går for Simo. Uavhengig om det er poppis eller ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan si hva du vil med de solgte svart simo til 4500 kr på kvadrat i stavanger, jeg husker ikke hva butikken hetter da jeg ikke er der i fra...

 

Så da driter jeg i og kjøpe ei brukt en til 3000 kr når jeg kan å en ny en til 4500 kr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...