Gå til innhold

Har en sint mann!!Trenger en trøsteklem :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Avtalen mellom oss er at hvis jeg skal på byn/fest så skal det avklares med han.Gjorde ikke det på fredag og nå er han kjempesur og snakker ikke med meg.

Har sagt unnskyld for at jeg bare gikk ut.

Alt har bare vært dritt de siste ukene.Han har hatt det litt vanskelig.

Vi begynte så smått på onsdag og prate skikkelig sammen igjen og nå er vi tilbake til utgangspunkt..

Han har møtt veggen,men jeg vet ikke om jeg klarer å støtte han mer.

Ååååååå....Vil ha tilbake glade mannen min..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde han gjort det samme hadde du sittet her og klaget på mannen din, og fått en lang rekke med svar fra andre som er enige i at han er ubrukelig. Ingen trøsteklem fra meg... :))

Skrevet

Han er ikke ubrukelig..

Og jeg har aldri klaget på mannen min..Unntatt denne gangen.Men nå ser jeg bare at alt er svart.

Skrevet

Jeg må først bare spørre hvor gammel er du ? Makan til oppførsel bare gå på byen uten å si fra? Og dette tullete greiene og gå i samme hus uten å snakke sammen. greit å krangle og være sur en time men over flere timer og dager?

Skrevet

Kanskje begge to burde flytte hjem til mammaene og pappaene deres før dere leker "House" Så når dere blir store nok til å oppføre dere, så kan dere heller prøve igjen!

Går ikke ann å behandle hverandre på den måten.

Skrevet

Jeg kan godt skjønne at han er sint, Og det skjønner nok du også.

Så er nok bare for deg å legge deg flat.

Har man en slik avtale, så følger man den.

Men får håpe dere snart er på talefot igjen, han kan jo ikke være sint for alltid :o)

Skrevet

Vi bor kun sammen når jeg har barnefri!

Så nå er han hjemme hos seg og jeg hos meg.Når han blir sur så er han veldig langsint.Da går det gjerne flere dager..

Skrevet

Ja jeg skjønner jo at han er sint..Men ligger så mye mer bak som jeg ikke kan si her,,

Har lagt meg flat..

Han gikk jo selv ut så tenkte at det var ok...Åååååå.Takk for ett skikkelig svar 21.05.

Håper han blir snart blid :-)

Skrevet

Ååååh, jeg blir så lei av dere kjerringer som klager i hovedinnlegget og når dere ikke får den responsen dere vil ha så bygger dere på historien!

Skrevet

Tar i mot kritikk jeg..For all del.

Men bygger ikke på historien.Jeg føler ikke det da.

Skrevet

Han ville vel tilbringe kvelden med deg når du har barnefri (er jo kun da han er der?) så skjønner godt at han ble sur da du gikk ut uten å si ifra... Jeg hadde blitt fly forbanna hvis det hadde vært gubben her som hadde gjort noe slikt!

Skrevet

Jeg hadde blitt temmelig provosert og såret om noen hadde gjort det mot meg hvertfall. Tenk "takk for den"

Hadde samboeren min gjort sånn da vi ikke bodde sammen, så hadde jeg tatt det som om han ikke tok meg seriøst.

Skrevet

Han har møtt veggen og har det vanskelig du drar på byen og gidder ikke si i fra engang, også er det deg det er synd på????

Hm sender heller en trøsteklem til din mann. Du burde kanskje tenke litt på ham i en slik situasjon en deg selv.

Skrevet

Han var ute selv.Så det er ikke grunnen.

Ting blir vel bedre når han har roet seg ned :-)

Skrevet

Han var faktisk på byen selv.

Jeg sendte en mld om det var greit at jeg gikk på byn,fikk ikke svar.Så jeg gikk.Hadde en god vennine så var på besøk i byen denne helgen og ville si hei til hu.Er en forklaring ikke unnskyldnig.

Skrevet

Da blir det litt annerledes. Her inne må man fortelle alt på en gang, har lært det selv :o)

Men sier igjen at dere er nok snart på talefot igjen, og da får du nok en forklaring på hvorfor, kanskje.

Har selv en i nær familie som lider av det samme som din samboer og de gjør ting som er litt rare og uforklarige noen ganger.

Nå vet jo ikke jeg hvordan din kjære er, men ett tips er å ha tålmodighet. Mye av oppførselen kommer fra sykdommen.

Så nå sender jeg deg en klem.

Hilsen anonym 21:05 :o)

Skrevet

Takk.Skjønner det nå :-).Har ikke vært en lett periode for meg.Og prøver å ha tålmodighet,men er ikke alltid like lett.

Når han blir sur,eller har en dårlig dag så går det alltid utover meg.Selv om det ikke har med meg å gjøre.

Vet at dette er ikke så lett for han heller.Og han er langt nede.Men sammen så skal vi se enden av tunnelen :-)

Og grunnen til at vi har den avtalen er at han er sjalu,men han jobber med det.Og visste at han kom til å si nei til en bytur.Men men.

Skrevet

Det har jo ikke blitt nevnt noe som helst om en sykdom.

Skrevet

Jeg mener ikke å være (kjempe) frekk, men dette innlegget hørtes veldig fjortis ut.

Hvordan havnet du på byen uten at mannen din visste om det? Bor dere ikke sammen? Var han på jobb mens du dro på byen?

Jeg vet bare at jeg og min mann vi snakker såpass mye sammen, at han vet det meste jeg gjør. Og jeg forteller han også at jeg skal på byen. Ikke fordi han krever å vite hvor jeg skal til enhver tid, men fordi det er normalt å fortelle hverandre hvor man er når man er en familie.

Jeg syns det hadde vært merkelig om han plutselig bare stakk på byen og festet uten å si så mye som et ord om det. Det gjør meg ingenting at han tar seg en bytur og fester med kompisene, men det er vel normalt å opplyse de hjemme om slikt uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...