Gå til innhold

Hvor ofte har dere lyst på sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er sjelden jeg ønsker sex. Har alltid vært slik, men det har blitt verre nå som jeg har en ettåring. Lurer på om det er normalt, eller om de fleste kvinner ønsker sex ofte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig variabel. Som oftest holder det i lange baner med en gang i uken, men innimellom blir jeg litt ekstra yr... Spesielt når jeg har hatt en veldig bra opplevelse, blir det kortere tid til jeg vil ha det igjen..

Skrevet

Når jeg er i forhold vil jeg minst ha sex annenhver dag, har det vært skjeldnere enn det har det blitt et issue.

Nå som jeg er singel har jeg lyst på sex hele tiden...åååå..blir gal... kan ikke engang være med kompiser uten å se for meg dem naken osv. Hehe

Skrevet

Sjelden. Det retter seg når vi kommer igang. Men nå som jeg er gravid orker jeg ikke. Håper det retter seg.

Skrevet

Aldri, helt sant, orker ikke. Har tre små barn og hund og hus og jobb så det suger all min energi. Klarer ikke at enda mer skal forventes av meg!!

Skrevet

Jeg syns det er herlig med sex når jeg er inne i akten, men må smøres lenge for å tenne. Har hatt mange drømmer om sex med kvinner, men har aldri opplevd det. Tanken på dette tenner meg veldig, noe som jo er veldig rart, siden jeg alltid har forelsket meg i menn. Syns synd i både meg selv og mannen min. Det er akkurat som om tenningen er over når jeg er i et trygt forhold. Det har vært slik tidligere også, at jeg har lyst på sex ofte i de første ukene, også går lysten over. Jeg skal legge inn litt ekstra innsats for at det skal bli oftere, men jeg går alltid inn i det med en slags motvilje, før det løsner etter 5-10minutter.

HI

Skrevet

Vi er tydeligvis flere :)

HI

Skrevet

Som regel hver dag,men nå bor jeg ikke sammen med mn kjære,så blir ikke det..Men når vi er sammen så blir det hver dag.Og ofte at vi bare treffes for å ha sex.Vi har like stor sexlyst :-)

Skrevet

Hver dag, selv etter 6 år og et barn sammen:)

Skrevet

Så heldig du er 20:59 med stor sex lyst :) Dere har nok et bra forhold. Min mann vil ha sex ofte, og det blir jo gjerne til at vi har det, men jeg tar aldri initiativ. Mange ganger unngår jeg det også. Jeg er jo innerst inne redd for å miste ham, selv om han lover at han har det bra som han har det. Det ville vel alle menn ha sagt..

HI

Skrevet

Samma her, sliter med lysten på sex, må ha hjelp med smøremiddel hver eneste gang. Men har generelt problemer med smøringen uansett da. Han vil gjerne ha hver eneste dag, men sier at jeg kun strekker meg til annenhver dag. Han kan ikke klage over at han får for lite da. Men noen dager vil jeg faktisk bare legge meg ned og sove. Sex har blitt litt traurig også, bare de samme tingene som skjer hver eneste gang. Hjelper sikkert ikke på at ettåringen ligger på samme rom som oss (har ikke flere soverom)

Kanskje jeg trenger påfyll av østrogen eller noe.. eller vi må finne en måte å piffe opp sexlivet på?

Skrevet

Dere som ikke vil ha sex med mannen deres.. Tenner dere på tanken om å ha sex med andre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...