Gå til innhold

Noen som har kunne drikke brus når dere har ammet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er det dømt til å bli et helvete?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gikk bra det:) Ingen av mine gutter som reagerte:)

Skrevet

Drakk brus, kaffe, juice alt sammen. Spise alt jeg ville også. Snuppa reagerte ikke på noe. Testa ikke kål da for det liker jeg ikke, men salat gikk bra! Bare å teste. Du risikerer noen timer med skriking bare. Ellers tåler de det de blir vant til.

Skrevet

Går helt fint og drikke brus og amme her. Han reagerer ikke på det. Man må vel nesten prøve for og finne ut om det går el ikke. Er veldig forskjellig fra unge til unge

Skrevet

Har ALDRI hør om noen som IKKE kunne drikke brus!!

Har 3 barn selv, og har sikkert 50 venninner med flere barn...

Skrevet

Det er faktisk ganske vanlig at spedbarn reagerer med magevondt dersom mor drikker brus...

Skrevet

Kunne ikke drikke noe med kullsyre.. Så har vent meg helt av med å drikke brus, og det er ikke nødvendigvis en dårlig ting! :-)

Gjest eelis+kian
Skrevet

Jeg drikker og spiser det jeg har lyst på, småen har aldri hatt vondt i magen. Han er snart 10 mnd :-)

Skrevet

Det er en gammel myte at man ikke kan ha kullsyre når en ammer. Nyere forskning viser at det ikke stemmer. Det er ikke fysisk mulig at boblene går over i melka.

Skrevet

her i huset gikk det helt fint. prøvde litt forsitig i begynnelsen, men ingen reaksjon på hverken brus, sterk mat etc.

Og nå elsker 3åringen sterk mat =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...