Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #1 Skrevet 8. august 2010 Eller er det dømt til å bli et helvete?
2 små og en undulat Skrevet 8. august 2010 #2 Skrevet 8. august 2010 Gikk bra det:) Ingen av mine gutter som reagerte:)
Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #3 Skrevet 8. august 2010 Drakk brus, kaffe, juice alt sammen. Spise alt jeg ville også. Snuppa reagerte ikke på noe. Testa ikke kål da for det liker jeg ikke, men salat gikk bra! Bare å teste. Du risikerer noen timer med skriking bare. Ellers tåler de det de blir vant til.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #4 Skrevet 8. august 2010 Går helt fint og drikke brus og amme her. Han reagerer ikke på det. Man må vel nesten prøve for og finne ut om det går el ikke. Er veldig forskjellig fra unge til unge
Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #5 Skrevet 8. august 2010 Har ALDRI hør om noen som IKKE kunne drikke brus!! Har 3 barn selv, og har sikkert 50 venninner med flere barn...
Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #7 Skrevet 8. august 2010 Det er faktisk ganske vanlig at spedbarn reagerer med magevondt dersom mor drikker brus...
Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #9 Skrevet 8. august 2010 Kunne ikke drikke noe med kullsyre.. Så har vent meg helt av med å drikke brus, og det er ikke nødvendigvis en dårlig ting! :-)
Gjest eelis+kian Skrevet 8. august 2010 #10 Skrevet 8. august 2010 Jeg drikker og spiser det jeg har lyst på, småen har aldri hatt vondt i magen. Han er snart 10 mnd :-)
Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #11 Skrevet 8. august 2010 Det er en gammel myte at man ikke kan ha kullsyre når en ammer. Nyere forskning viser at det ikke stemmer. Det er ikke fysisk mulig at boblene går over i melka.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #12 Skrevet 8. august 2010 her i huset gikk det helt fint. prøvde litt forsitig i begynnelsen, men ingen reaksjon på hverken brus, sterk mat etc. Og nå elsker 3åringen sterk mat =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå