Gå til innhold

Synes dere det er greit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må bare spørre hva dere ville gjort. Bf bidrar ikke med noe, ser ikke noe til barnet sitt, spørr ikke etter barnet sitt eller noen ting. Han har bare hilst på barnet sitt engang iblant, med store mellomrom. Sist er nesten 6 måneder siden.

Her om dagen ringte han plutselig å spurte om ikke han kunne ha med navnet på barnet vårt (MITT barn) i en dødsannonse.. Kun to andre i familien hans har møtt barnet mitt og resten inkludert de to og barnefar legger ikke noe i barnet og ser ikke ut til å bry seg stort. Jeg ble litt paff og klarte ikke si annet enn at det var greit, følte heller ikke at jeg kunne si nei, med tanke på respekt og ikke minst fordi han faktisk spurte meg om lov først.

Men, så har det seg slik at jeg faktisk ikke ser på familien hans som familien til barnet mitt. Etter mye trusler, men ingen interesse for barnet, har jeg fått den innstillingen at bare det å være biologisk pappa ikke gjør en person til "pappa". Jeg vil heller ikke at han skal være far til mitt barn, men det er ikke noe jeg får endret på. Barnet mitt trenger en far, han har en far men han klarer tydeligvis ikke å være sånn en far skal være.

Så jeg spørr dere, hva ville dere gjort? sagt? Vanskelig å formulere seg her. Men jeg synes faktisk ikke noe om det egentlig. Aldri har jeg nektet barnefar og hans familie kontakt, før barnefar begynte med sjalusi og trusler. Han har rulleblad, så nå får han faktisk ikke ha noe kontakt. Ikke merker jeg noe forskjell heller, annet enn at det ikke er noen trusler og mer. Rotete, men håper dere skjønner.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ?? Var rotete ja....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...