Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #2 Skrevet 8. august 2010 Vi har britax mulitech. Veldig fornøyd. Ble anbefalt det før be safe setet. Betalte 3700kr.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #3 Skrevet 8. august 2010 Vi prøvde 3 stoler, Acta Graco, Britax og Besafe. Acta Graco tok enormt stor plass. Den som satt i forsete måtte sitte helt krokete. Men stolen i seg selv var god. Britax var midt i mellom, men virker ikke like god å sitte i som Acto Graco sin. Besafe sin tok mist plass, selv om stolen er stor. Ungen sitter godt i den, men hodet bikker fremover. Det har jeg skjønt at det er flere som har problemer med på mange forskjellige bilstoler. Vi har bratte bakseter, så det er nok derfor hun bikker med hodet i vår bil. Sånn, der har du mitt svar:)
Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #4 Skrevet 8. august 2010 Det var Besafe Combi X2 kjøpt i år. Vi betalte 2600, da var den på tilbud. Anonym over her:)
Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #5 Skrevet 8. august 2010 Har hatt mange forskjellige bilstoler i løpet av min mammakariere Nå har vi britax multitech, og er kjempe fornøygd med den. Enkel stol, lett å montere, og tar sånn "passelig" med plass. Regner med å kunne ha den bakovervendt leenge iallefall.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #6 Skrevet 8. august 2010 Å ja, betalte 2700 (sånn ca) på salg på barnas hus. Hilsen 22:00
Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #7 Skrevet 8. august 2010 Vi har britax multi tech. Er kjempefornøyd med det. Hadde egentlig tenkt å kjøpe Besafe Combi, men det tok for stor plass i bilen vår. Hadde ikke sjans å komme inn i forsetet med Besafe bak (er 177cm). Så uansett hvilket sete du går for, så prøv det i bilen først. Sikkerhet er viktig, men det må også være mulig å bruke setet forran bilstolen.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #8 Skrevet 8. august 2010 Vi har maxicosi mobi. Kjempefornøyd med det! Sjekket nøye for jeg bestemte meg og fant ut at dette sete kom bra ut i test.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå