Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #1 Skrevet 8. august 2010 Vår lille snuppe på 4 mnd. har et lite fødselsmerke på siden av magen, jeg kan ikke huske at det var der da hun var nyfødt, men det har iallefall vært der i 3 mnd... Det jeg lurer på er; Burde dette sjekkes av lege? Når jeg trykker på merket blir det borte en kort stund for så å komme tilbake...skal det gjøre det?:S
Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #3 Skrevet 8. august 2010 Du kan jo nevne det neste gang dere skal på kontroll, men jeg tviler på at det er farlig. Jeg fikk plutselig et svært fødselsmerke som gikk fra midt på magen til midt på ryggen da jeg var 12, men det var ikke farlig. Prøv å trykke på armen din, så ser du at huden blir lysere et kort øyeblikk, før den blir normal igjen. Det er nok samme fenomenet du opplever på fødselsmerket
Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #4 Skrevet 8. august 2010 Jenta vår på tre har to lyse fødselsmerker. Jeg må innrømme at tanken på at det kan være farlig ikke engang har slått meg, jeg har bare tenkt "se, hun har to fødselsmerker, håper hun ikke synes de er generende når hun blir større".
Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #5 Skrevet 8. august 2010 vis det neste gang du er på helsestasjonen, frøkna mi har en bitteliten rød prikk på ryggen og alle helsearbeidere vi har vært i kontakt med spør om det lille merket, og vi har vært i kontakt med mage bare på hennes korte liv har vi vært på sykehuset 6 ganger 4 av gangene lagt inn og 2 ganger fått lov å reise hjem og jeg har ikke tall på alle gangene vi har vært på legevakt og hos legen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå