Gå til innhold

Noen som har etableringslån her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

bare lurer på hvordan muligheten for og få et sånt lån er?vi leier nå,men kunne tenke oss å kjøpe et hus/rekkhus etterhvert.problemet er at samboer er uføretrygdet og jeg er bare vikar.det er ingen banker som vil gi oss lån:(her vi leier nå betaler vi 7500kr mnd pluss strøm,så føler at det er så kjipt og kaste pengene rett i dass isteden for og kunne betale på et lån.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Millamil

Jeg og samboren fikk etableringslån av vår kommune. Jeg har en fast stilling på 31,6 prosent. som utgjør ca 6000 kr i måneden. Og min samboer får attføring fra nav på ca 9800 kr vær månede. Det er ikke akkurat mye, men jeg fikk et brev av min sjef der det sto at de kom til å ville bruke meg fremover og hadde stort behov for hjelp og at jeg ca vær månede jobbet 100 %. Så det er mulig med lite inntekt, er bare vilje og masing på kommunen. Ta i bruk alle midler dere kan. Nå sitter vi med et rekkehus og har bodd her i ca 2 år. vi fikk et lån på 1 komma 3 millioner kr. men var heldig og arvet litt av mine foreldre.

Lykketil videre.

Men fikk nettopp besøk, men bare stå på :)

Mvh

Skrevet

Tusen takk for svar tøysesara:)skal ned å snakke med de og fylle ut en søknad,så får håpe at det ordner seg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...