Gå til innhold

Hvilken sekk og hvor kjøpte du den?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min trenger ny sekk til bruk i barnehagen. Den han har nå er for liten. Hvilken vil du anbefale? Han er 5 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vil egentlig si at det spørs på hvor mye han bærer sekken. Er det en sekk han også bruker på turer i barnehagen eller er det kun t/r barnehagen? og bærer han den selv da?

Om barnet ikke bærer sekken i særlig grad selv ville jeg mest sannsynlig ikke kjøpt ny sekk. Han er vel skolegutt fra neste høst,og får ny sekk da, så det er vel bare snakk om dette året, om dere ikke bruker sekken ellers også.

Vi har en bergans barnehagesekk. Aner ikke hvor den er kjøpt, da dette er noe vi fikk i barnehagen med barnehagens navn på.

Her er det vi som bærer sekken, har for mye i den til at det er greit for lillemor å bære den selv.

Hvor har du vært å sett på sekker? kan godt hende de har på europris en sekk som er grei.

Skrevet

Idag skulle jeg ut å kjøpe sekk og det ble en bergans, akkurat lik som han hadde fra før bare en str større. Er veldig grei til turbruk i barnehagen og han sa at han likte den så godt så han fikk bestemme.

Skrevet

Mine brukte Beckmann i barnehagen. Fornøyde med de. Som skolesekk måtte vi bytte ut Beckmann til eldste pga han fikk vondt i ryggen,kjøpte da Bergans som vi er veldig fornøyde med. Men yngste har fått Beckmann nå til skolestart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...