Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 8. august 2010 #1 Skrevet 8. august 2010 Lillemann er 1 1/2 år og begynner igjen i bh i morgen etter laaang ferie.. hva merker dere av klær? man må vel ikke merke hvert eneste plagg? er det ikke mer på dresser, luer osv, for han kler ikke på eller av seg selv ennå?
cathrine&emma Skrevet 8. august 2010 #2 Skrevet 8. august 2010 jeg har vel merket så å si alle klærene datteren min har, men er mest nøye på klær ho har i bhg, dress, sko, luer, votter, skift klær, sko...
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 8. august 2010 #4 Skrevet 8. august 2010 Jeg har brukt å skrive initialene på lappen i klesplagget på de klærne som alltid ligger der i reserve. Eller har jeg for det meste bare merket uteklær, sko, matboks osv:)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 8. august 2010 #5 Skrevet 8. august 2010 Anbefaler tekstilpenn, mye lettere enn strykemerker;)
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 8. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 8. august 2010 Oki.. jeg får ta en kveld å ta frem strykejernet og jobbe litt skjønner jeg )
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 8. august 2010 #7 Skrevet 8. august 2010 Jeg merker alt jeg ikke har råd til å miste, så jeg har merket alt ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå