Nea og juniors mamma Skrevet 8. august 2010 #1 Skrevet 8. august 2010 Skulle tro pollensesongen var over, men jeg hadde en liten tur i nordmarka i dag for bærplukking og nå nyser jeg så jeg holderpå å bli gal. Nå har det vært noen dager med godt vær, men yr melder bare beskjeden pollenspredning i dag. Gleder meg nesten til vinteren.....
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 8. august 2010 #2 Skrevet 8. august 2010 Aaaah det forklarer litt, jeg nyser som rakker'n i dag og kunne ikke skjønne hvorfor. Trodde sesongen var over?
Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 8. august 2010 #3 Skrevet 8. august 2010 Je kk beskjed av legen om å bruke allerginesespray ut august for å være sikker på at pollen er slutt! Ved varme dager var det fremdeles mye pollen i lufta...Bor på østlandet.
Mammaen til Isak Skrevet 8. august 2010 #4 Skrevet 8. august 2010 Sesongen er jo ikke over enda, dessverre! Jeg er allergisk selv, mot det meste utendørs fra tidlig vår til sein høst. Og mye avhenger av været så klart, men det blomstrer godt grasset i år, med mye fuktig vær! Burota feks, er i sitt ess nå.
Nea og juniors mamma Skrevet 8. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 8. august 2010 Er det ingen seriøse sider hvor pollenvarsel er til å stole på da? Jeg er gravid og tar antihistamin som er ok, men er også av dem som opplever en økning av symptomer under graviditeten. Det har imidlertid ikke vært så problemfylt før i sommer, føles nesten som om alt kommer nå på en gang....aaaatshoooooo, snufs
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå